Ingår Counter-Strike: Source i Orange Box?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Sep 2003

Ingår Counter-Strike: Source i Orange Box?

Hejsan på er!

Högst upp på min systersons önskelista ligger Counter-Strike: Source. Han vill kunna spela online med sina kompisar men saknar en förtillfället egen cd-key. Tänkte köpa detta åt honom i julklapp och blev då lite fundersam.

Orange Box är ju betydligt mer prisvärt än att bara köpa CS:S, men ingår CS:S i Orange Box? Vill minnas att CS:S följde med Half-Life 2 men är osäker och det vore ju tråkigt om man köpte fel.

Trevlig Helg!

Niclas

Core 2 Quad Q6600 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Corsair HX 520W | BFG 8800GT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Aug 2004

CS:Source följer tyvär inte med Orange Box

MacBook Pro 13,3" C2D 2,26Ghz 2GB 1066Mhz RAM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
luleå
Registrerad
Okt 2004

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Sep 2003

Tack så mycket! Då vet jag det!

Core 2 Quad Q6600 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Corsair HX 520W | BFG 8800GT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Jan 2004

O varför fråga när all information om vilka spel som medföljer The Orange Box, står listade här. Sökte på "the orange box" utan dubbelknuttarna (") på steampowered.com o näst längst ner fanns det en länk till alla spel som medföljer när man köper boxen.

Herregud alltså! Sök först, fråga sen ffs...

Citera mig om du önskar ett snabbare svar.
Min blogg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Sep 2002

ähh sluta klaga på att alla frågar, det är ju därför det finns ett forum. Du behöver inte svara om du inte vill.

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-eArth-
Registrerad
Apr 2006

vad ska man ha ett forum till om man inte ska kunna ställa frågor??
edgren: skaffa dig ett liv

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|