Permalänk
Medlem

Frontpanel till audio

Jag har ett chassi som jag i övrigt är nöjd med, men det saknas frontuttag för ljud (hörlur samt mic).

Borde det inte finnas frontpaneler att köpa löst som man kan skruva dit. Har letat som bara den men det enda jag hittar är med minneskortläsare och det har jag redan...

Nån som har tips.

Visa signatur

Prylgalen
Karpen Medlem

Permalänk
Medlem

där har du en frontpanel
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=343036&view=detailed#Pro...

fast den kanske är lite smått overkill? borde finnas billigare och mindre avancerade saker

Visa signatur

Samsung 226BW || Mobo: Asus P5B || Processor: Core 2 Duo E6300 || Grafikkort: ATI Radeon HD 4850 || Ram: Corsair TWIN2X PC6400 4 GB || Ljudkort: Terratec Aureon 7.1 ||

Permalänk
Medlem

Ja, denna har jag hittat men som sagt den är grymt mycket overkill. blir nog roligare att köpa ett nytt chassie istället för att köpa den. Men som sagt det borde finnas billigare alternativ, men det är inte lätt att hitta. Skulle till och med kunna göra den själv tror jag. Undrar om kjell.com har grejorna jag behöver.

Visa signatur

Prylgalen
Karpen Medlem

Permalänk
Medlem

Hitta kompontenterna du behöver från kjell eller liknande, sen så är det bara ta en täckplatta och borra hål och fästa allt:)

Visa signatur

Antec P180B | Corsair HX620W | Asus P5P55D | Core i7 860 | 4Gb Corsair Dominator 1600mhz | 1TB Seagate 7200.11 | GeForce GTX285 |
Vattenkylning: MCR220, MCR320, MCP355 (XSPC-top), DD Dual-bay Res | EK Wave, EK S-max NB | MCW60

Permalänk

Jag skulle kört på nån av dom här 2 från kjell.com... art nr:68366 eller art nr:68364. 68366 är nog min personliga favorit den har massa smått å gott man kan behöva. Att tillägga båda dom där finns i svart oxå.

Permalänk

Har creative-panelen... mycket najs. Dessutom så har den ju förstärkare på hörlursutgången samt förstärkare på mik-ingången.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk