Crysis demo skumt

Permalänk

Crysis demo skumt

jag tankade ner crysis demo* ca 2 gig*
för att testa o se va jag tycker om spelet innan jag köper de
men när jag har installerat de, då kommer de upp en ruta i slutet när jag skall trycka på *finish* att jag saknar en viktig updatering till windows 32 vista, men jag har inget annat o ladda ner, den e updaterad till max, finns inget o ladda ner ifrån windows update

sen finns de ingen icon till crysis på deskop el i c:/ hårdisken där jag installerade spelet i/på

va e de för fel?

Visa signatur

Asus

Permalänk
Medlem

Det skulle kunna vara den uppdateringen som hanterar minneshanteringen bättre för spel. Om jag kommer ihåg rätt så finns inte den med i Windows/Microsoft Update. Du får leta runt på Microsoft.com

Permalänk

va heter den filen
om någon vet va de e för för länka mej gärna till nerladdningen

Visa signatur

Asus

Permalänk
SpelClockers
Permalänk

thx, nu funkar de,
jag fick gå in i crysis mapen o sen kopiera en genväg till skrivbordet* själva playiconen

Visa signatur

Asus

Permalänk
Medlem

Ikonen finns under Start->Spel Där läggs själva genvägen, du kan alt. kopiera den till start-menyn om du vill. Sedan högerklicka och "Anpassa..." så kan du välja om du skall starta Crysis i DX9 eller DX10 i grundläge.. går alltid högerklicka och välja varje gång men lättare om man vill ställa in det från början. Om man nu har DX10 kort annars är det DX9 som gäller.

/Northrider,