Crysis demo skumt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Sep 2004

Crysis demo skumt

jag tankade ner crysis demo* ca 2 gig*
för att testa o se va jag tycker om spelet innan jag köper de
men när jag har installerat de, då kommer de upp en ruta i slutet när jag skall trycka på *finish* att jag saknar en viktig updatering till windows 32 vista, men jag har inget annat o ladda ner, den e updaterad till max, finns inget o ladda ner ifrån windows update

sen finns de ingen icon till crysis på deskop el i c:/ hårdisken där jag installerade spelet i/på

va e de för fel?

Asus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Aug 2006

Det skulle kunna vara den uppdateringen som hanterar minneshanteringen bättre för spel. Om jag kommer ihåg rätt så finns inte den med i Windows/Microsoft Update. Du får leta runt på Microsoft.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Sep 2004

va heter den filen
om någon vet va de e för för länka mej gärna till nerladdningen

Asus

Trädvy Permalänk
Geeks Gaming
Plats
Karlstad
Registrerad
Jun 2003

Admin på Geeks Gaming

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Sep 2004

thx, nu funkar de,
jag fick gå in i crysis mapen o sen kopiera en genväg till skrivbordet* själva playiconen

Asus

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Ikonen finns under Start->Spel Där läggs själva genvägen, du kan alt. kopiera den till start-menyn om du vill. Sedan högerklicka och "Anpassa..." så kan du välja om du skall starta Crysis i DX9 eller DX10 i grundläge.. går alltid högerklicka och välja varje gång men lättare om man vill ställa in det från början. Om man nu har DX10 kort annars är det DX9 som gäller.

/Northrider,