Diablo 1 Maphack?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2007

Diablo 1 Maphack?

Jag och min kusin brukar ofta lana Diablo 1&2 och warcraft 3, men jag undrar om någon har ett maphack till Diablo 1? Lite jobbigt att köra diablo-runs när man lanar utan det... Jag har letat överallt men inte hittat något till Diablo 1, men jag vet att det ska finnas. För några år sedan hadde jag ett j*vligt bra maphack till diablo ett som gjorde allt möjligt, du kunde se hela kartan(givetvis), du kunde se dina fiender på kartan, du kunde se items på kartan o.s.v. Skulle gärna ha det till framtida lan. Det kanske inte finns några kvar eftersom spelet börjar bli rätt så gammalt nu...

Jag VET att det inte är okej att fuska, jag tycker inte om det heller. Men ett maphack anses väl ändå ganska okej när man lanar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2004

När man LAN:ar är det väl ingen som ska bry sig om (så länge alla på LAN:et är med på det förstås Dessutom fuskar typ alla online också för den delen).

Vet att det ska finnas trainers som visar hela kartan.

Senast redigerad av Loxus, 2004-08-02 klockan 13:13

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Mar 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
När man LAN:ar är det väl ingen som ska bry sig om (så länge alla på LAN:et är med på det förstås Dessutom fuskar typ alla online också för den delen).

aah.. dock så kan man bli bannad från servern =[

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus

Kan du tipsa om några namn på trainers som visar hela kartan?