Permalänk
Medlem

Netsuperstore

Hej !

Vad ni en gör så handla inte på Netsuperstore.se.Det är en väldigt oseriös butik och framför allt personen man har kontakt med Herr Hussein Ammouri är fruktansvärd otrevlig att ha göra med. Deras lager status är under all kritik. Passa Er för den här butiken!!!!!!!

Permalänk

Varningar är bra, men i detta fallet är det nog lite överflödigt. Varenda internethandlare som är värd sitt salt vet att Netsuperstore är en skitbutik som myglar med lagersaldot och inte pröjsar tillbaks pengarna förräns efter sex månader.

Permalänk
Medlem

Håller med. De flesta vet nog redan att Netsuperstore är en lurendrejeributik. Men detta är ju bra för de som inte visste det.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Det är bra att söka här innan man gör affärer med dem.

Permalänk

Gå in på:
http://www.vf.se/VF-Sok/Sok.aspx

och sök på: "Hussein Ammouri", så får ni läsa lite om han "affärer" i karlstad. Passa på att söka "pc superstore" också.

Jag skulle nog inte handla av den mannan...

Visa signatur

- Who are you? -

Permalänk

Här har du ännu mer:

http://www.flashback.info/showthread.php?t=158509

Verkar som att Hussein var farbror till 8-åringen som blev mördad i det där dubbelmordet i Linköping för något år sedan. Polisen hade visst teorier om att det var p.g.a. Husseins blåsningar och skalbolag.

Netsuperstore verkar vara en...kanonaffär.

Permalänk
Medlem

ja,helt seriöst känns inte det företaget. fick själv efter ett otal samtal till dom kreditering på en icke levererad vara som betalades i förskott efter TVÅ!! månader. första och sista gången jag gjorde äffarer med dom.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aza_gnaget
Här har du ännu mer:

http://www.flashback.info/showthread.php?t=158509

Verkar som att Hussein var farbror till 8-åringen som blev mördad i det där dubbelmordet i Linköping för något år sedan. Polisen hade visst teorier om att det var p.g.a. Husseins blåsningar och skalbolag.

Netsuperstore verkar vara en...kanonaffär.

Jäklar, det hade jag inte en aning om.

Som vanligt måste man gå till Flashback om man ska få reda på sanningen.

Otroligt att t.ex. inte Efterlyst på TV3, som har haft uppe fallet ett antal gånger, inte har nämnt detta. Om man nu vill få fast mördaren, så bör väl detta vara av ganska stort intresse.

Permalänk
Avstängd

dom har ju en fysisk butik , abra att gå dit och banka skiten av idioten

Permalänk
Medlem

Netsuperstore

Hej ! Köpte just en telefon via Netsuperstore, den kom snabbt till deras butik i Kungens Kurva, åkte dit och hämtade den, blev mycket väl bemött.
Har tidigare beställt en bärbar dator samt en platt-TV (såg ut den på Mediamarkt för att sen beställa och hämta den i Netsuperstor). Jag har faktiskt inga klagomål, allt har gått perfekt, för mobilen emailade jag en snäll fråga om den skulle komma innan Jul, jag fick ett snällt svar.

Jag tror det hela är lite "köra bil" syndromet, inne i en bil blir mycket folk väldans otrevliga och klagar på alla som kör, man vill på något sätt hävda sig (för inte kör alla sämre än en själv... i en undersökning svarade 95% att man tyckte att man körde bättre än genomsnittet )

efter att ha läst många klagomål mot Netsuperstore, Elgiganten OnOff etc. lugna ner er, dom flesta på dessa företag försöker verkligen göra sitt bästa, tänk er att hela tiden få dessa överdrivna klagomål (för dom flesta är verkligen överdrivna, om det har skett ett misstag så hjälper det inte att skrika och bete sig som om man satt i en bil, dvs som en tok), alla har en viss stolthet och det går bara inte att ta hur mycket stryk som helst (lika lite som om någon tutade och räckte fingret åt er när ni kör bil, även om ni skulle ha gjort något litet fel så blir ni nog arga, det hade räckt med ett litet tut och kanske en glad vink, för det mesta gör man inte fel med flit.)

Hursomhaver, jag är helnöjd med Netsuperstore.

Permalänk
Medlem

Re: Netsuperstore

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tsil
Hej ! Köpte just en telefon via Netsuperstore, den kom snabbt till deras butik i Kungens Kurva, åkte dit och hämtade den, blev mycket väl bemött.
Har tidigare beställt en bärbar dator samt en platt-TV (såg ut den på Mediamarkt för att sen beställa och hämta den i Netsuperstor). Jag har faktiskt inga klagomål, allt har gått perfekt, för mobilen emailade jag en snäll fråga om den skulle komma innan Jul, jag fick ett snällt svar.

Jag tror det hela är lite "köra bil" syndromet, inne i en bil blir mycket folk väldans otrevliga och klagar på alla som kör, man vill på något sätt hävda sig (för inte kör alla sämre än en själv... i en undersökning svarade 95% att man tyckte att man körde bättre än genomsnittet )

efter att ha läst många klagomål mot Netsuperstore, Elgiganten OnOff etc. lugna ner er, dom flesta på dessa företag försöker verkligen göra sitt bästa, tänk er att hela tiden få dessa överdrivna klagomål (för dom flesta är verkligen överdrivna, om det har skett ett misstag så hjälper det inte att skrika och bete sig som om man satt i en bil, dvs som en tok), alla har en viss stolthet och det går bara inte att ta hur mycket stryk som helst (lika lite som om någon tutade och räckte fingret åt er när ni kör bil, även om ni skulle ha gjort något litet fel så blir ni nog arga, det hade räckt med ett litet tut och kanske en glad vink, för det mesta gör man inte fel med flit.)

Hursomhaver, jag är helnöjd med Netsuperstore.

Härligt första inlägg.
Jag har svårt att tro något annat än att du på något sätt tillhör/är anställd av familjen Ammouri.

Ett tipps till Netsuperstore är att sammanställa alla sina kundklagomål på de olika internetforum som finns, tex prisjakt.
Skapa sedan en "roadmap" för att förbättra kundtillfredställelsen och rädda ert katastrofala rykte. Redovisa sedan ert förbättringsarbete på forumen där ni idag får hård kritik. Jag är övertygad att det ger bättre resultat än er nuvarande strategi.

Visa signatur

Rehab is for quitters

Permalänk
Medlem

Re: Netsuperstore

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tsil
Massa text..

Snälla någon, så du registerar dig den 29:e och skriver som första inlägg detta, hmm, kan det vara så att det är någon från Netsuperstore som försöker förbättra sitt skit rykte och locka till fler offer?

Detta säger allt.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=1634

Förstår inte varför prisjakt fortsätter ha denna butik i listan...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Pato: är väl bra på ett sätt att prisjakt visar alla rejält dåliga omdömen som denna butik har?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Re: Netsuperstore

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tsil
Hej ! Köpte just en telefon via Netsuperstore, den kom snabbt till deras butik i Kungens Kurva, åkte dit och hämtade den, blev mycket väl bemött.
Har tidigare beställt en bärbar dator samt en platt-TV (såg ut den på Mediamarkt för att sen beställa och hämta den i Netsuperstor). Jag har faktiskt inga klagomål, allt har gått perfekt, för mobilen emailade jag en snäll fråga om den skulle komma innan Jul, jag fick ett snällt svar.

Jag tror det hela är lite "köra bil" syndromet, inne i en bil blir mycket folk väldans otrevliga och klagar på alla som kör, man vill på något sätt hävda sig (för inte kör alla sämre än en själv... i en undersökning svarade 95% att man tyckte att man körde bättre än genomsnittet )

efter att ha läst många klagomål mot Netsuperstore, Elgiganten OnOff etc. lugna ner er, dom flesta på dessa företag försöker verkligen göra sitt bästa, tänk er att hela tiden få dessa överdrivna klagomål (för dom flesta är verkligen överdrivna, om det har skett ett misstag så hjälper det inte att skrika och bete sig som om man satt i en bil, dvs som en tok), alla har en viss stolthet och det går bara inte att ta hur mycket stryk som helst (lika lite som om någon tutade och räckte fingret åt er när ni kör bil, även om ni skulle ha gjort något litet fel så blir ni nog arga, det hade räckt med ett litet tut och kanske en glad vink, för det mesta gör man inte fel med flit.)

Hursomhaver, jag är helnöjd med Netsuperstore.

Tror du vi är dumma i huvudet?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Netsuperstore

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Tror du vi är dumma i huvudet?

Haha, kul sagt. Håller med dig... konstigt att bygget står kvar där i kungenskurva fortfarande.

Visa signatur

Thermaltake Tai-Chi Supertower, Gigabyte p35-DS4, E6850@ 4.05ghz 1:1(2.0) just nu, med Scythe Infinity, Msi 8800GTS 512mb @ 770c/1925s/1130m, 2x1gb Crucial Ballistix pc8000 (4-4-4-4), Be Quiet! Straight Power 650w, X-Fi Xtrememusic, LG-245WP (Rev 2.) <> http://www.garaget.org/?car=55839