Vilka levererar under mellandagarna?

Permalänk
Medlem

Vilka levererar under mellandagarna?

Kanske finns en sådan här tråd, men jaja.

Jag funderar på att beställa en VGA kabel till Xbox 360. Jag vill få den så fort som möjligt, helst innan skolan börjar den 7:e för mig

Så någon som vet vilka webbutiker som levererar under mellandagarna?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Skulle inte räkna med att någon e-butik har någon vidare leveransprecision i mellandagarna. Köp kabeln lokalt istället om du absolut måste ha den så snabbt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hejo
Skulle inte räkna med att någon e-butik har någon vidare leveransprecision i mellandagarna. Köp kabeln lokalt istället om du absolut måste ha den så snabbt.

Resan till närmsta butik som har VGA kabel blir en saftig bussresa.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Resan till närmsta butik som har VGA kabel blir en saftig bussresa.

Du har tid, du har lov.

Permalänk
Medlem

Beställde lite prylar från Dustinhome igår (Onsdag) och sakerna skickades i morse. De bör vara framme imorgon om posten gör sitt.
Nu vet jag inte om dustinhome har den saken du behöver, men de verkar hålla sina utmärkta leveranstider även denna tid på året

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Beställde lite prylar från Dustinhome igår (Onsdag) och sakerna skickades i morse. De bör vara framme imorgon om posten gör sitt.
Nu vet jag inte om dustinhome har den saken du behöver, men de verkar hålla sina utmärkta leveranstider även denna tid på året

Jag vågar inte lita på Dustin's lagersystem, sist så beställde jag Mass Effect, sen så upptäckte jag 30 sek efteråt att den inte var i lager, men den skickades ändå iväg dagen efter, trots kontakt med kundtjänst.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Jag vågar inte lita på Dustin's lagersystem, sist så beställde jag Mass Effect, sen så upptäckte jag 30 sek efteråt att den inte var i lager, men den skickades ändå iväg dagen efter, trots kontakt med kundtjänst.

Det kan ju varit att du fått den sista varan på lagret och därför när du kollade lagerstatus så fanns det inga kvar för den "de" som låg kvar på hyllan efter stängningstid är ju resaverade till kunderna som beställt i turordningen ju.;)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hehe, som norrlänning känner jag igen problemet "Köp kabeln lokalt", känns inte alltid så "lokalt" när man väl fått tag i en kabel