Kane and Lynch Dead men Hänger sig, Hjälp !

Permalänk
Medlem

Kane and Lynch Dead men Hänger sig, Hjälp !

Hej

Installerade Kane and Lynch idag men när jag spelat i ca 5 min stänger det ner och så kommer det upp ett fel medellande ( sånt man kan välja skicka skicka ej ) om ni upplevt det någon gång...

riktigt jobbigt, och jag har bra kylning så det beror inte på det (kortet brukar ligga på 50-55 grader när jag spelar krävande spel)

Någon som vet hur man kan fixa det ?

Blir riktigt tacksam för hjälp

Visa signatur

i5-4670K, GTX760, Cooler Master V8 GTS, Fractal Design Define R4.

Permalänk
Avstängd

Hej,

är inte detta en feature i den crackade versionen av Kane and Lynch? Rätta mig ifall jag har fel

Permalänk
Medlem

Spelet är väl också en sunkig 360 port vad jag läst.. inte direkt det bäst kodade spelet.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

§ 7 - Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen kring privatkopiering är väldigt ospecificerad och föränderlig. Vi är inte jurister som kan se till varje enskilt fall och bestämma om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna. Likväl är det tillåtet att diskutera överföring av film och musik till sin bärbara mediaspelare, förutsatt att man inte är tvungen att kringgå kopieringsskydd för att göra det. Regler.

Permalänk
Medlem

Vanligt problem. Flera på deras forum som får samma sak. finns många "botemedel" men inget som funkar för alla.

Permalänk
Medlem

hej.

jag har ett liknadne problem..
- vill påpeka att jag har köpt spelet, inge piratkopia här inte!

ska starta spelet men får upp ett felmeddelande: launcher.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

jag vet inte vad det är för fel eftersom min dator klarar det en bra bit över recommended.
har även uppdaterat drivrutinerna till nyaste men det är samma problem.

någon som vet vad det är för fel och förslag på vad man kan göra?

edit: det funkade om man bytte ut cdskivan mot ett nocd crack :S
ska det inte funka iallafall om man har riktiga skivan?

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |