Kane and Lynch Dead men Hänger sig, Hjälp !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sverige
Registrerad
Nov 2007

Kane and Lynch Dead men Hänger sig, Hjälp !

Hej

Installerade Kane and Lynch idag men när jag spelat i ca 5 min stänger det ner och så kommer det upp ett fel medellande ( sånt man kan välja skicka skicka ej ) om ni upplevt det någon gång...

riktigt jobbigt, och jag har bra kylning så det beror inte på det (kortet brukar ligga på 50-55 grader när jag spelar krävande spel)

Någon som vet hur man kan fixa det ?

Blir riktigt tacksam för hjälp

i5-4670K, GTX760, Cooler Master V8 GTS, Fractal Design Define R4.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jan 2006

Hej,

är inte detta en feature i den crackade versionen av Kane and Lynch? Rätta mig ifall jag har fel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

Spelet är väl också en sunkig 360 port vad jag läst.. inte direkt det bäst kodade spelet.

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2002

*Tråd rensad*

§ 7 - Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen kring privatkopiering är väldigt ospecificerad och föränderlig. Vi är inte jurister som kan se till varje enskilt fall och bestämma om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna. Likväl är det tillåtet att diskutera överföring av film och musik till sin bärbara mediaspelare, förutsatt att man inte är tvungen att kringgå kopieringsskydd för att göra det. Regler.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Vanligt problem. Flera på deras forum som får samma sak. finns många "botemedel" men inget som funkar för alla.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Mar 2008

hej.

jag har ett liknadne problem..
- vill påpeka att jag har köpt spelet, inge piratkopia här inte!

ska starta spelet men får upp ett felmeddelande: launcher.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

jag vet inte vad det är för fel eftersom min dator klarar det en bra bit över recommended.
har även uppdaterat drivrutinerna till nyaste men det är samma problem.

någon som vet vad det är för fel och förslag på vad man kan göra?

edit: det funkade om man bytte ut cdskivan mot ett nocd crack :S
ska det inte funka iallafall om man har riktiga skivan?

CPU: AMD R7 1700 | RAM: Corsair Vengeance lpx 2666 Mhz 16 GB DDR4 | Moderkort: Asus PRIME B350-PLUS | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GHL edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Western digital Blue 250 GB |