Vilket spel passar mig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Freelancer tyckte jag var kul ett tag men som jag förstog så är det samma sak hela tiden eller? snacka med gubbe i baren typ och få uppdrag.. ut och skjuta ner/fånga något item och sen tillbaka för en belöning och nästa uppdrag? såklart kan man uppgradera sitt skepp och sen köpa nytt men mer än så är det väl inte?

Men asså man ska spela ut hela storylinen.. fixa alla bästa moduler, skepp osv.. sen upptäcka. Sen är det slut. Spelet har ju lixom fortfarande vart kul och spännande men bara det att det tar slut.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funkificator

Om man snackar age of empires-serien; vilket spel är då bäst?

The Age of Kings med Conquerors Expansionen

Permalänk

Ok. Låter nice!

För nåt år sedan spelade jag lite C&C generals Zero hour. Det var grymt kul och inte för avancerat.

Testade World in Conflict men det gick inte så bra på burken. Dock så verkar det skoj...

EDIT: Då jag testade World In Conflict var det med de där X-treme G catalyst eller vad de nu heter. Det gick skit. Installerade senaste "vanliga " Catalyst och det gick kalas!

Bytte också processor till en X2 4200+ igår och det gav en rejäl knuff det med!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)