Känner mig blåst på Elgiganten!

Permalänk
Medlem

Känner mig blåst på Elgiganten!

Var på Elgiganten i mellandagarna o shoppade lite med min bror. Hittade då Koss SB45 för 599kr. Sure why not tänkte jag.. Mina UR40 har varit kanon men är numera väldigt slitna och dessa är det ju mick på så jag slog till. Elgiganten brukar ju ha ganska bra priser ändå fast det är en vanlig butik. Ett impulsköp helt enkelt.

Kommer hem o kopplar in dom och ljudet är skit. Dom går knappt driva i min stereo som jag har kopplad till datorn, taskigt mellanregister och diskant. Går in på prisjakt för att se vad andra tyckte om lurarna o ser då priset på andra butiker.

Jag har betalat nästan dubbelt så mycket som man kan få dom på nätet för!!!

599kr ren dynga, dynga som jag kunde ha betalat nästan hälften så mkt för! Tyckte förut att Elgiganten kunde ha schyssta priser men här känner jag mig fasen helblåst. Som att köpa guld o få mässing.

Permalänk
Hedersmedlem

Sånt är livet vid impulsköp, lär läxan, vill man vara säker reserchar man innan köp. annars får man leva med en och annan nit mellan fynden.

Permalänk
Medlem

Elgiganten har 30 dagars öppet köp.
Även på använda produkter.
Så, lämna tillbaka dem om du inte är nöjd.

De har också prisgaranti på 30 dagar från köp. Gäller dock inte mot internetbutiker.

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-...

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Ser inget riktigt diskussionsvärde i tråden. Framgår inte riktigt vad du vill diskutera i tråden, mer än att du känner dig blåst.

Jag förstår inte hur det kan vara elgigantens fel. När att produkter från Koss, inte passar dina krav.
Lokala butiker är dyrare att driva än nätbutiker. Lokaler i centrum, mer personal, lokalt lager, mm.

Det faktum att du känner dig blåst, kan nog ingen på forumet hjälpa dig med.