Dell släpper monitorn Crystal

Permalänk
Melding Plague

Dell släpper monitorn Crystal

Det har tidigare ryktats om Dells Crystal-monitor som hade ett väldigt annorlunda utseende och inbyggda högtalare samt webbkamera. Dell har nu lanserat monitorn som har namnet Crystal.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den är riktigt snygg, men för att vara ärlig. Jag hade inte velat ha den. Nej, det är inte på grund av priset.

Permalänk
Medlem

Förutom dell-loggan som ser helt malplacerad ut så var den fin.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem

vafan är det onödiga glaset till?

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Avstängd

De flesta knappar är tryckkänsliga. Möjligen är skjortknappar undantagna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wounds
Förutom dell-loggan som ser helt malplacerad ut så var den fin.

Vart hade du placerat den om du varit designern? Min samsung har loggan på samma ställe, borde jag byta nu?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Inaktiv

hade dell logan inte lyst så hade den varit perfekt

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på loggan? Den brukar vara under skärmen och i mitten. Har du aldrig sett en TV?

Permalänk
Medlem

den skulle inte lyst... ända felet på loggan

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem

Fy fasiken vilken ful skärm. Hoppas inte det kommer se ut så sen i framtiden.

Permalänk
Hedersmedlem

Ser ut son en vanlig skärm med en glasskiva framför...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

tycker båda bilderna inte hör samman om man kollar på "skärm-kanterna" annars kan man ju likaväl pressa på en glasplatta på en 226bw skärm så ser den identisk ut xD

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk

Nja-. Tycker inte riktigt den är så fin. Skulle antagligne inte passa in i mitt rum öht.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg.

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Nej, jag tycker den var ful som stryk. Hoppas att det inte bara finns sådana Unidentified Screen Object i framtiden!

Permalänk
Medlem

Haha! Nej men usch... Inte vackert.

Permalänk
Medlem

Fult med en stor glasskiva på skärmen:P

Permalänk
Medlem

Vem i helvete köper en TN skärm för 7700 kr?

Permalänk
Medlem

Ser lite B ut faktiskt. Typ som att dem bara limmat på en glasruta framför en vanlig skärm. Men den var väl ändå snygg typ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurrty
Vem i helvete köper en TN skärm för 7700 kr?

De som vill ha en stor e-penis.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Den hade vart mycket snyggare utan glaset och högtalarna!

Permalänk

lite roligt att nästan allla kommentarer är negativa men rösterna pekar åt andra hållet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dogge123
Den hade vart mycket snyggare utan glaset och högtalarna!

Absolut

Permalänk
Medlem

vet inte om den är super snygg , kan inte säga riktigt vad ja tycker ,

Men glaset runtom var lite opraktist, typ 22 " skärm i 80 " hållare.

de kunde rundat va kanterna på glaset eller nått. tar aldeles för mycke plats tycker jag.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
Vart hade du placerat den om du varit designern? Min samsung har loggan på samma ställe, borde jag byta nu?

Ok malplacerad kanske är fel ordval, det var mest färgen jag störde mig på. Dell-blå, fast på ena bilden ser den frostad ut. Det var mer ok.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Hedersmedlem

Det trista är att originalet längs ner är ganska snygg men dom har bara använt en vanlig skärm med tjocka kanter på slutprodukten så den blev ful som stryk.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Jag skiter i vad det är för skärmtyp eller specar på den eller om loggon lyser eller inte, den var idiotsnygg!

Visa signatur

If it ain't broken: tweak it...
folding@home

Permalänk
Medlem

Snygg i sig, men ser nog malplacerad ut i de flesta hem.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk

Löjligt mycket pengarn dem begär för den.
Man måste nog verkligen vara superkåt på designen för att punga ut så mycket för en 22 tums TN panel.
No way.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk

Högtalarna kunde man skippat, annars var det snyggt.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |