Sweclockers SETI@HOME

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jan 2008

Sweclockers SETI@HOME

Godmorgon,

Min fråga är om det finns något Sweclockers SETI@HOME lag och om inte om det finns något intresse för detta? Läste artikeln om folding@home på förstasidan tidigare så därför jag undrar. Själv kör jag SETI sen ett par år tillbaka för Arstechnica men sugen på att byta lag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västmanland
Registrerad
Nov 2004

Var hittar man information om seti

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Apr 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mmomento
Var hittar man information om seti

http://setiathome.berkeley.edu/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2003

Hur är det, finns nåt Sweclockers SETI@HOME lag? Har en burk jag just nu kör detta på och kan man gå med i nån svenskt team också vore det extra kul.

Edit:
Hittade detta svenska team att joina om nån mer är intresserad:
http://setiathome.berkeley.edu/team_display.php?teamid=31781

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
nyköping
Registrerad
Dec 2011

det finns ett sweclockerslag för seti@home! ca 70 medlemmar men inte många aktiva tyvärr:S

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kramfors
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av panzerthrash:

det finns ett sweclockerslag för seti@home! ca 70 medlemmar men inte många aktiva tyvärr:S

Du hittade en gammal tråd du

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
nyköping
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av AltUnderCtrl:

Du hittade en gammal tråd du

japp jag kollade inte på datumet när jag letade efter seti@home på sweclockers:P men å andra sidan kan det ju finnas folk som vill ge med nuförtiden med så lite exponering är ju bara bra:)