Tävlingar och erbjudanden i Komplett Geek Week
Permalänk
Medlem

mcdonalds prisfråga

tjena va kostar deras elmaco grande meny?
fick nämligen hem lite såna där erbjudanden man får när man är nyinflyttad och mcdonalds bjuder på en meny maxpris 59kr så undrar helt enkelt om jag får en el macho grande meny för de priset har undersökt hemsidan men hittade inga priser.

så tänkte nån har säkert käkat där nyligen och kan hjälpa mig.

sjukt Hungrig!

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

den kostar mer än 59:- iaf. 63 eller 65 kostar den tror jag.

blev också jättehungrig nu ju

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Åt på Donken härom veckan, insåg hur äcklig deras mat är Inte ätit där på några månader innan. Enda goda var milkshaken

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Åt på Donken härom veckan, insåg hur äcklig deras mat är Inte ätit där på några månader innan. Enda goda var milkshaken

Beror helt på var man äter. I Stockholm brukar det oftast vara riktigt låg standard på burgarna. Däremot här i Söderhamn tycker jag dom håller väldigt hög klass. Slår MaX iaf.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Trollfabrik

McDonalds har blivit tråkigt och smakar inget bra längre....

När jag väl äter där blir det dock 4 cheese, 1 stor cola, 1 stor pommes, kanske en stor milkshake att ta med

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag tycker att deras jävla hamburgare blir mindre och mindre för varje gång jag äter där.
En Bigmac är ju pytteliten.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Sveriges Big Mac ligger på 495g medans USAs ligger på 540g, störst har Mexico med 600g

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Sveriges Big Mac ligger på 495g medans USAs ligger på 540g, störst har Mexico med 600g

495g med bröd och allt ja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Jag tycker att deras jävla hamburgare blir mindre och mindre för varje gång jag äter där.
En Bigmac är ju pytteliten.

Och dyrare...

Permalänk
Medlem

Håller med. McDonalds blir bara sämre och sämre (och dyrare). Tacka vet jag en riktigt stor kebab för mindre pengar...

Visa signatur

R7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Äter endast Mcfeast, BigMac är det torraste sk*t jag någonsin ätit.

Men ärligt talat är en kebabrulle mycket smaskigare ;-D

Visa signatur

FRA - den enda myndigheten som faktiskt lyssnar på dig.

Permalänk
Medlem

Käkar hellre på nåt bufféställe där jag kan få äta hur mycket jag vill för runt 70kr istället för att köpa mig dyra hamburgare. Blir väl då oftast Pizza Hut eller Warehouse här i gbg.
Gillar dock Big Tasty på mcdonalds, men den är förbannat dyr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Beror helt på var man äter. I Stockholm brukar det oftast vara riktigt låg standard på burgarna. Däremot här i Söderhamn tycker jag dom håller väldigt hög klass. Slår MaX iaf.

Jag tycker sj att alla e samma skit Jag vill ha riktiga burgare, åtminstone från en pizza/grill/kebaberia, dessa duger om man har bråttom, annars är ju Hard Rock Café en vinnare.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

En vis man sa en gång: "Burgare är bajs, korv är najs". Vet inte vem det var men året va 1994 iaf... Nån som har koll?

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem

12svar och ingen har svarat på min fråga som var grunden till tråden ska vi ta och låsa den här kanske kan väl inte bli mycke mer oftopic

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!
12svar och ingen har svarat på min fråga som var grunden till tråden ska vi ta och låsa den här kanske kan väl inte bli mycke mer oftopic

Kolla första svaret?

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Citat:

Vore det inte enklare om du fråga Mc Donalds direkt? Straight from the horse's mouth ....

08-740 00 01
mcsvar@se.mcd.com.

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk

62:- fick jag petala för en Grande Meny tidigare idag!

Permalänk
Medlem

Flirta lite med fjortisen i kassan så ska du se att du kan få den för 59 SEK

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

McD har olika pris på olika restauranger så det kan ju vara svårt att svara vad dom tar för sina "hamburgare"

Permalänk
Medlem
Citat:

skrev somsagt va de kostade i första inlägget

Den e faktist väldigt god, men en kebabtallrik eller riktig gatukök burgare slår ju mcdonald med hästlängder varje dag

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem
Citat:

Måste hålla med dig faktiskt. Men jag brukar hålla mig till riktiga grillbarer (T.ex Vega), men 'Donken' äter man på ifall man är hungrig och det är det närmaste som finns.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Tror nån har Wikipediat lite slarvigt och blandat ihop vikten med kalorier, ingen burgare väger ett halvt kilo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Mac#Nutritional_values

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Big Boy ffs ,Sjukt goda hamburgare
Bäst i test av gormér;) (testade alla vanliga hamburgar kedjer)

Mcdonnals låg sist förvånar mig inte. Kan hålla med att dom funkar käka i Härnösand men inte i Någon större stad ,som Stokholm mm.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

62:- kostade en El Maco Grande-meny på McDonalds i Mora i Torsdags kväll iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Big Boy ffs ,Sjukt goda hamburgare
Bäst i test av gormér;) (testade alla vanliga hamburgar kedjer)

Mcdonnals låg sist förvånar mig inte. Kan hålla med att dom funkar käka i Härnösand men inte i Någon större stad ,som Stokholm mm.

Vad är det här för konstig idé?
McD får väl all sin käk från ett centrallager och anställer väl outbildade, lågavlönade fjortisar och fuck ups över hela landet eller?

Jag tycker då rakt att all McD-mat jag käkat i olika delar av världen har smakat lika dåligt överallt.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Vad är det här för konstig idé?
McD får väl all sin käk från ett centrallager och anställer väl outbildade, lågavlönade fjortisar och fuck ups över hela landet eller?

Jag tycker då rakt att all McD-mat jag käkat i olika delar av världen har smakat lika dåligt överallt.

Råvarorna kommer väl antagligen från ett och samma lager (eller flera centrallager möjligtvis), men hyfsat mycket av hamburgaren görs ju självklart i restaurangen. Därmed är det antagligen skillnad på smaken beroende på hur pass kvalificerade de outbildade fjortisarna är. Dock är väl detta saker som mycket väl kan förändras från en gång till en annan, så det kan ju bli svårt att säga var man generellt hittar de godaste donken-burgarna.

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Tror nån har Wikipediat lite slarvigt och blandat ihop vikten med kalorier, ingen burgare väger ett halvt kilo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Mac#Nutritional_values

Johorå! Det kan den visst göra.
Har du käkat på Oves i Partille någon gång? Deras machoburgare är fet. Vet inte vad den väger, men tror köttbiten är på 450g eller något sånt. Den är fet!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Minns när en Big Mac Co kostade 39kr. På den tiden kunde man vräka i sig utan att tänka på plånkan
Nu hamnar man lätt över 100kr varje gång

Om du käkar för över 100 spänn är det nog dags att börja tänka på hjärtat och magen istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n1mda
Johorå! Det kan den visst göra.
Har du käkat på Oves i Partille någon gång? Deras machoburgare är fet. Vet inte vad den väger, men tror köttbiten är på 450g eller något sånt. Den är fet!

Han menar nog ingen burgare på donken

Finns ju alltid några ställen som ska vara extrema, var väl ett ställe utanför uppsala som har 1,5kg burgare..

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.