Kan inte lägga bonusprodukter i varukorgen hos Datorbutiken.com

Permalänk
Avstängd

Kan inte lägga bonusprodukter i varukorgen hos Datorbutiken.com

Tänkte beställa en ipod touch, kom på att jag hade poäng och tänkte då lägga ett par Koss headset som jag får gratis genom mina bonuspoäng.. Men det går inte att klicka på "köp nu" och försöker jag lägga till produkten manuellt genom att skriva in produktlänken och lägga i varukorgen så höjs mitt fraktpris + att varan kostar. Ingen annan bonusvara fungerar heller :/

Jag använder Mac och testade med Firefox + Safari, bara jag som har problem!?

Permalänk
Medlem

Re: Kan inte lägga bonusprodukter i varukorgen hos Datorbutiken.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av engine52
Tänkte beställa en ipod touch, kom på att jag hade poäng och tänkte då lägga ett par Koss headset som jag får gratis genom mina bonuspoäng.. Men det går inte att klicka på "köp nu" och försöker jag lägga till produkten manuellt genom att skriva in produktlänken och lägga i varukorgen så höjs mitt fraktpris + att varan kostar. Ingen annan bonusvara fungerar heller :/

Jag använder Mac och testade med Firefox + Safari, bara jag som har problem!?

Gick du till utcheckningen, tog "Byta poäng mot bonusvara" (nere till vänster), tryckte fortsätt och la till den därifrån?

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Kan inte lägga bonusprodukter i varukorgen hos Datorbutiken.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoAim
Gick du till utcheckningen, tog "Byta poäng mot bonusvara" (nere till vänster), tryckte fortsätt och la till den därifrån?

Jaha nej vilken miss.. Såg det nu.. Kasta tråden till helvetet! tack för snabbt svar btw!