Permalänk
Medlem

ALLA!, kom med förslag!

hej hej allihopa. Håller på att bygga en Box i Acryl till min penga samling. Har grejerna men kan fan inte komma på vad jag ska göra med den??? Funderat på att slipa allt och sätta i dioder, snyggt? Kom med förslag!!!

Tack för svar /Patrik

Permalänk
Medlem

Hej!

Innan du postar en tråd igen, tycker jag du ska läsa igenom FAQen, samt kanske tänka efter på vad du frågar efter?

Vad vill du ha hjälp med? Vad ska du slipa? Varför? Dioder = snyggt? NEJ?
Göra med den? Jag röstar på en "pengasamslingsbox" som du först pratade om?

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

hej och välkommen till forumet!

Ontopic: Bygg något datorrelatera så passar det bättre in i forumet och du får fler svar. Kanske ett nytt skal till din router lr något liknande. Med "slipa och lysdioder" misstänker jag att du är ute efter en frostad look och det kan väll se lite coolt ut. Mitt förslag är iaf att hålla det datorrelaterat.

Offtopic: Att skriva rubriken med caps och som dessutom inte innehåller någon som helst relevant information genererar inte många svar. Snarare en hel del låsningar av tråden.

Exempel på bättre topics:
* Vad göra med plexi?
* Ska jag frosta plexit?

Lr vad som helst... bara det har något med tråden att göra...

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Gör om, gör rätt

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||