Mycom:s enda fraktsätt är företagspaket, funkar det även för privatkunder?

Permalänk
Medlem

Mycom:s enda fraktsätt är företagspaket, funkar det även för privatkunder?

Tjena.

Jag tänkte lägga en liten order på mycom, ska ha denna produkten http://www.mycom.se/product_info.php?cPath=892&products_id=16... , tyvärr så är mycoms enda fraktsätt avhämtning i Stockholm eller företagspaket. Tyvärr är avhämtning helt uteslutet då jag bor mitt i småland. Det jag undrar över är dock om det går att handla där som privatkund eftersom jag antar att företagspaket främst är till för företag, eller? Någon som vet?

Tack:)

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

Re: Mycom:s enda fraktsätt är företagspaket, funkar det även för privatkunder?

Citat:

Någon som vet?

Mycom kanske vet, eller vad tror du?

Permalänk
Hedersmedlem

Det går alldeles utmärkt. Man får bara ingen utkörning till dörren och det står nått felmeddelande när man söker på kollinr ("Försändelsen har ej kunnat levereras. Posten arbetar nu med att åtgärda det inträffade"), som privatperson.

Permalänk
Medlem

Och det kan ta en eller flera dagar extra att levereras.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Och det kan ta en eller flera dagar extra att levereras.

Nja, jag brukar få paketen mycket snabbare än genom posten.

1-2 dagar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Har bestämt mig för att troligtvis inte handla från mycom, hittade samma agg för samma pris i en annan affär som ligger lite mer i mina farvatten (gbg). Kan dock vara mycket bra att veta till en annan gång:)

Tack!

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

lägg bara till "snickeri" eller "elektriska" eller "bokhandel" efter ditt namn så levererar posten ut ditt paket till dörren.

alltså, om du nu heter sara johansson så:

Sara Johansson's Elektriska

Fusk, men det funkar galant.

Visa signatur

Dator 1/2/3: 4970k, h97/z97, 8/16GB mem, Gtx970/980/980ti, SSD, 3x144hz.
Dator 4: Surface Laptop 3 15” AMD
Dator 5: 8750h 4.1ghz, 16GB mem, Gtx 1060, SSD, 144hz.
Övrigt skryt etc: Fiber 1000, 77" Oled, 78" Led, PS5, Switch, iPhone 12 + XR, Gopro 9, Canon70D, Sonos, PSVR.