varning för kompletts "dator i delar"-paket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amuthir
Tycker nog att det borde räcka att bara skicka in nätagget igentligen, då kan väll komplett i värsta fall ta ur ett nätagg ur en sådan låda då och sedan göra vad det vill med lådan som blir klar.

Det blir avsevärt mkt bökigare att skicka in hela chassit + nätagg om det nu inte är något som helst fel på lådan.

Men det är väll byråkrati som sätter stop för det

Men allt som allt så tycker jag inte att det är befogat att ge ut varningar för "dator i delar" paket för det

Läste du vad Josef från komplett skrev några inlägg upp?
Nätagget och lådan är EN enhet! Då nätagget ingår i chassit. Därför behöver man skicka både chassi och nätagg.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av othic
jag vill personligen INTE gnälla på komplett då jag inte har personlig erfarnhet av dom skriver bara vad min vän vill ha sagt

/othic

ha en bra dag

Det vill du ju visst göra eftersom du tycker att de har gjort fel. Då gnäller du ju på dem personligen. Bara att du gnäller över att din vän gnäller på nåt helt obefogat att gnälla på:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

men om komplett nu tar och tar ett agg från ett likadant låda så kommer ju någon gnälla senare när dom köper en låda och ser att den varit öppnad... Huva då är den ju beggad ju.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Och så får vi ännu en klagotråd på Swec.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag ser inte att vidare diskussion i den här tråden kan leda till något konstruktivt, snarare tvärt om.

*Tråd låst*