Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Fy fan...

Köpte 2 x 1GB Crucial BallistiX Tracer på komplett. När det var 7 kvar gjorde jag beställning på dom som skulle vara dom sista med dubbelsidiga minnen. Under helgen tog dom slut och dom tog in nya minnen i lager. Jag blev en av dom lyckligt lottade och fick dom nya ensidiga minnena som tydligen ska suga röv. Ska stoppa in dom inatt efter jobbet och bara hoppas på att allt kommer gå bra antar ja....

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Du kan ju alltid skicka tillbaka dom!

Permalänk
Hedersmedlem

Det här var kanske inte den mest givande av trådar. Det förväntade man sig i och för sig inte heller när man läste rubriken, men du kan väl i alla fall testa innan du gnäller?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jo det blir att testa men är inte optimistisk till resultatet så kan väl bara bli bättre antar jag : /

Skicka tillbaka är nog ingen idé dom dom inte äns tillverkar dubbelsidaga minnen av ballistix så vitt ja vet.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Förstår inte meningen med tråden?

Permalänk
Medlem

klart att han kan få spy lite galla och avreagera sej när han nu inte fick det han ville ha i brevlådan

det kan väll inte göra så mycket ?

eller vi kan ju vända på det hela !!!!

vad är det för mening att berätta att man inte förstår meningen med tråden... när han bara beskriver sitt förtret (måste ju förstå hans ångest)

eller att berätta att detta inte var den mest givande tråden när han ändå förväntade sej det av rubriken.......

så nu har även jag fått gnälla lite på dom som gnäller tack tack

nu kan jag väll bara förvänta mej en massa på hopp i retur
så jag får väll tacka för dom på för hand tack tack

hmm hur blev jag sådan här ?...jag är ju en sån som gnäller på vad andra skriver om ...

en sådan dum person som klagar på andra vill jag ju inte vara

förlåt mej för mina dumma på hopp ..jag ska bättra mej

tjo flöjt

Visa signatur

GA-MA790FXT-UD5P / AMD Phenom™ II X6 1100T BE 4.118GHz 1.45v / Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART / Radeon HD7950 X 2 / Fractal Design Define XL / Be quiet dark power 10 850W

Permalänk
Hedersmedlem

Det kanske borde finnas en egen avdelning på forumet för trådar som är så meningslösa att de inte ens passar under övriga ämnen. Där skulle den här kunna passa, tillsammans med alla nazism/rasism/klimatpanik-trådar som ständigt skapas i akademiska ämnen.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

http://www.sweclockers.com/forum/regler.php?s=

§ 3.3 Inlägg helt utan relevans eller anknytning till forumet tas i regel bort utan förvarning.