Permalänk
Avstängd

1: Morrowind: Öppenhet, underbar musik, charm och djup. Det bästa spelet någonsin helt enkelt.

2: Heroes 3: Spelar det fortfarande, blir aldrig gammalt. Allt var bra med det här spelet

3: Supersmash Brothers Melee: Roligt, roligt och roligt.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

1. D1 / D2, det är dom spelen som tagit mest tid från min ungdom. På gott och ont.
I början var det ju mest storyn som tog tag i en i och med att jag bara lirade singleplayer (början av d1) men sen började man köra på b.net och då blev det förjävla roligt att köra multiplayer, leta items osv osv.
Undrar hur många ggr man dödat mephisto, egentligen....

2. Quakeworld, Det finns INGET fps-spel till dags datum som kräver så mycket av spelaren 1on1. Det är helt sjukt hur fort det går, att komma tillbaka och prova spelet idag mot folk som har spelat det nu sen det släpptes är ren och skär plåga.
Att gå tillbaka sen till andra fps-spel som tex. cs känns som att spela i slowmotion.
Synd att det slog igenom så långt före den största vågen av tävlingar inom spel, annars hade det spelats i mycket större utsträckning än idag!

3. Super Action Cross, jag skojjar inte. Sjukt simpelt spel men ändå så jävulskt beroendeframkallande. Man satt hemma hos polare och försökte slå varandras tider hela dagarna. Wonderbaar!

Jokrar värda att nämnas; Zelda Oscarina Of Time, Day of the tentacles, Monkey Island .

Permalänk
Medlem

1. HalfLife 2

2. Mariokart

3. Halo 3...

Orkar inte tänka längre än så^^

Permalänk
Avstängd

Du är medveten att du väckte en tråd från 08a va? XD

jaja men jag ska också väcka den lite

1. Half-Life/ Half-Life 2 - Bästa två spelen någonsin

2. Call of Duty 4 - Snygg Grafik och mycket bra gameplay i både single/multi

3. Warcraft 3 TFT - ... helt enkelt underbart!

Visa signatur

Dell Vostro 1710 [ T8100 2,1GHz - 3Gb 800MHz ddr2 - Nvidia 8600M GS - 320Gb Seagate Momentus 7200RPM ]

Permalänk
Medlem

ja half life serien e de bästa som gjorts typ ))))

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

väcker ja me då

1. Half Life Serien (asså, så fruktansvärt bra den e verkligen!!!!!)

2. Call Of Juarez serien (kommer inte långt efter)

3. Left 4 Dead (Denna e desto svårare dock, finns mängder me titlar som passar in här.)

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

1. Fallout 3 [Speltimmarna, möjligheterna, sarkasmen, miljöerna, ett mästerverk]

2. Half life [Hela serien, sjukt bra story, sjukt sköna miljöer, roliga vapen , man bara njuter av varenda minut.]

3. cod 5 [Så sjukt bra, som cod 4 fast ww2, vilket är min favorit genre]

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Finns allt för många men
Zelda OOT
Doom 2 (ink hemmanskickarade megawads och (bara) lite bättre grafik evt)
Diablo 1/2 exp

Visa signatur

I am Extrazz.