Windows XP kvar till 2010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Problemet med Ubuntu är just skapandet av partitioner och skit vid installation. Har man inte goda kunskaper så är man helt chanslös.
....
Xp kan de flesta installera. Bara trycka på enter. Trodde verkligen Linux hade kommit längre.

Behövs inte om man installerar enbart Linux på en dator, då är det bara att spamma Enter oftast. Grejen är att många dualbootar Linux och nåt MS-OS, och då är det klart man behöver tungan rätt i mun, men samma sak gäller om man sitter på Linux och ska lägga på Windows i efterhand (vilket inte är smidigare tack vare MS).

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Vista har åsamkat tiotusentals - om inte mer - kronor i extra tid för företaget jag jobbar åt. Då har jag redan räknat bort tid och kostnad för problem som "Hmm, hur gör man det här i Vista..."

Jävla skräp är vad det är. Har man tur så har man en hårdvarukonfiguration som fungerar utmärkt i Vista, samt att man kanske aldrig vidrör de områden där problemen är som störst. Inte? Då är Vista din värsta fiende.

Jag har Vista 64bit i dual boot vilket är hundra gånger stabilare än 32bit, men får istället äta upp att många mindre applikationer ej fungerar. Men att gå över till Vista som huvudoperativsystem? Skojjar du? Inte en jävla chans sålänge det mest efterlinkar Windows ME 2.0

Visa signatur

Gammal garvad IT-tekniker med lång erfarenhet av nätverk, server och IT-säkerhet m.m.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
I. Problemet med Vistas startmeny är att det för mig tar längre tid att hitta rätt applikation och vad ar det för idiots ide att inte ha med kör som standard? Skall man starta notepad, calc, winword, excel eller annat vanligt program, så går det mycket smidigare att skriva det i kör än att leta upp dessa program..

Varför använder du inte sök-fältet just när start-menyn ploppar upp? Räcker ju med att skriva några få bokstäver av programmet du har så ploppar det ju upp, man behöver ju bara klicka sig fram om man inte vet namnet

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Jag säger bara: Prova Server 2003 och gör om det till Workstation.
Man kan prova det gratis i 180 dagar.

Det är som XP, bara det att det inte blir segt efter ett tag.
Man märker stor skillnad på reaktionshastigheten.

Segt efter ett tag? Har haft denna XP installationen i snart 3år och den är lika snabb som den alltid varit... klart om man installerar en massa program och spel till höger och vänster och inte plockar bort ordentligt efter dem vid avinstlalasioner så blir det ju segt med tiden men det är ju bara pga ett fel40.

Visa signatur

AMD R7700/ASRock X670E/GSkill 32GB DDR5 6000cl32/XFX RX6800/Kingston Fury 2TB NVMe/Corsair RM850e
KIDS: i7 4790K/16GB/GF1070Ti/1TB NVMe #2: i7 4790K/16GB/GF970/1TB SSD
CLUB: i5 6600K/16GB/GF980/1TB SSD #2: i7 2600K/16GB/GF680/256GB SSD #3: Q9550/4GB/GF770/500GB SSD
HTPC: E8400/4GB/R4600/2TB HDD SONY VAIO: i3 2310M/6GB/R6470M/500GB SSD
AMIGA A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Permalänk

Öh windows 7?

Visa signatur

|Asus Striker Extreme | Intel Core TVÅ Duo E6600 3,15 Ghz | XFX GTX 260 SLI| Creative SoundBlaster X-Fi Platinum | Zalman CNPS 9700 NT ^^ | Ocz Pc-6400 4gb|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RHWarrior
Behövs inte om man installerar enbart Linux på en dator, då är det bara att spamma Enter oftast. Grejen är att många dualbootar Linux och nåt MS-OS, och då är det klart man behöver tungan rätt i mun, men samma sak gäller om man sitter på Linux och ska lägga på Windows i efterhand (vilket inte är smidigare tack vare MS).

Hmm... det var jag gjorde den ville ändå kräva mig på partitioner, är du säker på det där?

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoCc
Varför använder du inte sök-fältet just när start-menyn ploppar upp? Räcker ju med att skriva några få bokstäver av programmet du har så ploppar det ju upp, man behöver ju bara klicka sig fram om man inte vet namnet

Hmm jag vill minnas att jag testade detta och det inte fungerade bra, men nu gör det.. Då är ju detta inget större problem. Som jag har svorit varje gång jag skulle ha miniräknaren innan jag la till kör.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snarkaren32
Öh windows 7?

Try out a google or wikipedia search...

Namnet är såklart inte det slutgiltiga, då de inte bestämt vad det skal heta ännu.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Jag tycker faktiskt vista funkar bra. Jag har inte haft några problem med vista i af. Men sen ska jag inte sticka under stolen med att jag föredrar Mac Os X eller varför inte ubuntu Men! Funkar som sagt bara bra för mig...

Visa signatur

12,1" notebook , rosa LG E-200-A CPPV, Intel core duo 2, 1,6Ghz ,2GB ram , 200GB hd, DVD±RW DL, körs med windows vista home premium. liten och lätt , endast 1,9kg. min lilla snutt <3

ubuntu laptop : Asus a6km 15,4" ,2gb ram,200gb hd

Permalänk
Inaktiv

Let's just face it. De som gillar Vista gör det av skäl som därför att det är nytt. :3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Let's just face it. De som gillar Vista gör det av skäl som därför att det är nytt. :3

Finns andra skäl, jag gillar personligen start menyn väldigt mycket. Sökfunktionen är perfekt

Sen är ju indexeringen bra också, gör sökningar snabba även om jag inte använder funktionen så förskräckligt mycket.

Flip alt-tab funktionen är om än mest flash ganska användbar då man faktiskt ser vad som är i fönstrena istället för endast vilket program det är.

Har personligen inte haft några problem alls med Vista förutom att det går ganska segt när jag inte använder ready boost på den.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Problemet med Ubuntu är just skapandet av partitioner och skit vid installation. Har man inte goda kunskaper så är man helt chanslös.

Jag visste inte vad / var för partition? Swap visste jag, men de flesta vet inte det heller. Det var ett stort projekt att få igång mitt x1950pro, xfi ljudkortet fungerar inte i Ubuntu. Mus flerknappar = filediterande och extra tangentbordsfunktioner fan vet hur. Otroligt mycket arbete kvar med användarvänlighet inom Linux. Xp kan de flesta installera. Bara trycka på enter. Trodde verkligen Linux hade kommit längre.

Dx10 under xp är bara att glömma. Dom skulle behöva göra ett xp2 från grunden, flera års arbete där. Men visst skulle jag köpa det om det släpptes.

Fattar inte vad folk använder sökfunktionen till? Känner ingen som använder den i någon större utsträckning.

Har du någonsin äns testat att installera Linux??

Visst kan jag hålla med om att vissa distros kan vara lite krångliga.
Ubuntu... Bara att ha en "Färsk" hårddisk (inget på den), i med installationsskivan och sedan starta live-cd funktion.
Dubbel klicka på installationsikonen på skrivbordet, fyll i alla fälten (språk, plats, användare...) och sedan vid valet av partitioner, klickar du bara i automatiska funktion och sedan klickar du vidare.
Och vipps så har du en färdiginstallerad dator med Linux (Ubuntu)

Så vad är det svåra i det??

Permalänk

Ubuntu är väldigt simpelt att installera now days. Det är ungefär lika enkelt som Windows skulle jag vilja påstå men framförallt går det _betydligt_ mycket fortare.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fullebulle
Vista! aldrig mer xp i min stationära.

Same, btw skcika gärna PM om windows 7? vad är det för nått?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Permalänk

antingen finns det även ett installations alternativ och inte bara livecd eller så har jag missat auto. Det vore iofs just likt mig. Men mina andra punkter om helvetet att få saker att fungera gäller fortfarande, de syn även tydligt på Ubuntu forumet. Det här beror på att hårdvaru tillverkarna skiter i Linux, men växer det så fixar hårdvarutillverkarna detta.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem

Vista är alldeles för bloatat för mig, vad behöver man egentligen? inte ett gränssnitt som suger ut systemet så mycket som möjligt bara för att visa några ändå sega och fula effekter. Jag vill att mina systemresurser skall finnas till hands när jag öppnar en tung applikation, de ska inte användas av operativet. Den idén är både idiotisk och helt skruvad. Ju enklare desto bättre. Om det däremot hade handlat om en Media Center release så är det ju en annan femma, då ser jag gärna att gränssnittet är lite "vackrare" då ett media center ofta används i närheten av andra än en själv och då vill man gärna ha det lite fint kring sig

M$ har ju till och med lyckats göra MC helt oanvändbart och superklumpigt, onödigt krångligt att konfigurera och förbannat segt, dessutom är gränsnittet fult. Ser man till Opensource MC applikationen Media Portal så är denna vad M$ MC borde ha varit från början, enkelt, snabbt, snyggt och lätt att ha att göra med.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RHWarrior
Det är jättelätt, ladda ner&bränn en linux-DVD, ha en ledig HD eller del av HD (30GB kanske för en mäktigt fet install, med plats över) på burken o kör igång. Gör en partition för swap (tumregel RAMstorlek*2) och en för "/", kryssa i nåt standardpaket eller konfigurera om du vet vad du ska ha (iofs. lätt att lägga till grejer i efterhand också), installera.
Klart!

UNIX kommer kanske aldrig bli identisk med Windows när det gäller UI mm, men det innebär inte alls att det är sämre, bara att folk är vana vid nåt annat. Det förstås, vill du inte lära dig nåt nytt så blir det aldrig av. Och spel är inte de primära användningsområdena, så är det.

Jag överdrev kanske en smula. xD För jag har faktiskt testat ubuntu i någon timme. :S Var inga problem att installera... körde bara "standard" på det mesta. Men vad jag kan förstå så är det väl inte det optimala? Man borde väl konfigurera partitionerna manuellt? Och det är lite irriterande jämfört med Windows.

Och spel ja förresten... jag spelar ju knappt nåt mer än WoW nu. Och det vet jag ju fungerar på linux. Men man är ju som sagt mer begränsad då tyvärr. :/

Och så länge som man är tvungen att vid något tillfälle använda ett "terminalfönster" i linux så är Windows mer användarvänligt med sitt "peka o klicka-interface".

O så till sist... hårdvarustödet i linux... hemska tanke.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk

Jag kör XP för som de säger på engelska "If it aint broken dont try to fix it".
Sen också är det inte alla som har en dator som klarar att köra Vista smärtfritt.

Visa signatur

Intel Core i5 760, Gigabyte P55A-UD4, 2x4gb 1333mhz, 120gb Intel 510 SSD + Hitachi 2TB 59xx rpm, Corsair HX650 nätagg, Fractal Design R4 White.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av majtymicke
Jag kör XP för som de säger på engelska "If it aint broken dont try to fix it".
Sen också är det inte alla som har en dator som klarar att köra Vista smärtfritt.

nej, Vista är igentilgen bara helt bra om man har en data som pallar trycket....

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

mitt vista flyter iaf på bra. känns som om det går snabbare än både ubuntu och XP men det behöver inte vara så men känns iaf.

Permalänk

B o C versionerna av windows 95 finns inte med i listan fram tills windows xp har ju microsoft i pricip släppt mer eller mindre ett nytt operativ varje år
dom senaste 7 åren är lite fy skäms

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Det här beror på att hårdvaru tillverkarna skiter i Linux, men växer det så fixar hårdvarutillverkarna detta.

Det här var närmare sanningen än ditt tidigare "jag trodde Linux hade kommit längre än så här", eftersom det sistnämnda lägger ansvarsbördan på fel part. Microsoft har egentligen inte särskilt stort stöd för hårdvara, snarare alltför litet, men de lever på att hårdvarutillverkare i allmänhet prioriterar Windows. Det blir därför lite taskigt att skylla problemet på de stackars Linux-utvecklarna som gång efter annan blir tvungna att helt utan specifikationer försöka lista ut hårdvaran är konstruerad. Nu är jag medveten om problemet och har det i åtanke när jag köper hårdvara, och då blir allt faktiskt flera gånger enklare än i Windows.

När det gäller partitioner så är min uppfattning klar: tyvärr har Windows fördummat datoranvändare. Även i Windows är partitioner att föredra, både i prestandasyfte och för att säkra data. Tyvärr lär sig Windows användare detta först när olyckan är framme, eller när fragmenteringen blivit som värst.

Sedan kan jag med färsk erfarenhet säga att Windows inte alls är så enkelt att installera. Vad gör du för att felsöka om kontakten med skärmen bara försvinner under installationsprocessen? Eller du gör en ny installation och vid första omstarten så försvinner bilden, var ligger felet? I ett fall kunde t ex Windows Server 2003 x64 inte boota ifall F8 + val av VGA mode inte var valt, fram tills att tredje parts drivrutiner installerats; vid två andra tillfällen visade sig hårddiskarna vara defekta. Jag tycker faktiskt det är rätt frustrerande att jobba med ett operativ system som är oförmöget att rapportera vad felet är, och istället bara flippar ur.

Jag har dessutom lite svårt att förstå varför medlemmar av Sweclockers, som uppenbarligen känner sig hemma i BIOS och annat kul, skulle ha så svårt att sätta sig in i hur en hårddisk fungerar, och hur den bör partitioneras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trihxeem
Edit:
Fråga till er som bytt till vista (inte fått det förinstallerat på en ny burk):
Vad är det som gör att det är värt att uppgradera från en välfungerande version av XP?

* Snabbare GUI.
* Snabbare programuppstart.
* Känns överlag snabbare och rappare.
* Använder minnet, tillskilnad mot XP så laddar ju Vista in massa av OS:et direkt. Varför ska man ha 2 GByte i RAM om man inte ska använda det? Och Vista släpper det den har i minnet om något program behöver det.
* Spel går exakt lika bra eller t.o.m. bättre på vissa äldre spel som på XP.
* Stöd för DX10.
* MYCKET lättare att hitta då allt är mer genomtänkt, inte som på XP där man hittar vissa saker för en sak där, och andra saker för samma inställning där.
* Framförallt mycket snyggare (detta är ju en personlig sak).
* Program som eventuellt låser sig gör ej så att Windows låser sig.
* Stabilare.
* Har möjlighet att sätta visa delar i "mina dokument" på vissa hårddiskar och andra delar på andra.
* Sök på startmenyn!!! Finns inget bättre (Open Suse har någon liknande). Skriv vad f-n du vill och du hittar det direkt på startmenyn.

Ja, det är dessa saker som gör att jag aldrig vill sitta med slöa XP igen.
Jag har installerat Vista på ett flertal datorer där alla har 2 GByte eller mer i RAM och ingen av dessa har känts slöare än XP utan enbart rappare...
Så, alla dessa som klagar på seghet förstår jag helt ärligt inte vad dom pratar om.
Jag har däremot sett ett 10-tal bärbara datorer med Vista som har så sjukt mycket uppstartade program som har med märket på datorn att göra att man har lust att slänga datorn ut ur fönstret. Men en enkel ominstallation så är det som man har gått från en 486 till en ny Core2Duo... Tror mycket av folks problem handlar om märkesdatorer med massa skit i...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Problemet med Ubuntu är just skapandet av partitioner och skit vid installation. Har man inte goda kunskaper så är man helt chanslös.

Som tur är kommer Ubuntu 8.04 (slutlig version kommer denna månad) att råda bot på detta. Bara att boota skivan medan du är inne i Windows och välja Wubi installationen.

Citat:

There is a new installation option for Windows users. [WWW] Wubi allows users to install and uninstall Ubuntu like any other Windows application. It does not require a dedicated partition, nor does it affect the existing bootloader, yet users can experience a dual-boot setup almost identical to a full installation. Wubi works with a physical CD or in stand-alone mode, by downloading an appropriate ISO to install from. It can be found on the root of the CD as Wubi.exe. A full installation within a dedicated partition is still recommended, but Wubi is a great way to try Ubuntu for a few days and weeks before committing dedicated disk resources.

Det här är vad man behöver ställa in innan installation:

Då du gjort dina val så startas datorn om och du kommer kunna välja Ubuntu vid uppstart. Sedan fortsätter installationen.

Det tog 5-10 minuter för mig att installera Ubuntu 8.04 beta 5 på detta vis och jag har inte stött på några problem ännu. Känns som en helt vanlig Ubuntu installation förutom att Ubuntu ligger på en av mina NTFS-partitioner istället för på en egen partition.

Vill du bli av med Ubuntu sedan så är det bara att boota in i Windows och ta bort Ubuntu via "Lägg till/Ta bort" i kontrollpanelen.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knashatt
...
* Program som eventuellt låser sig gör ej så att Windows låser sig.
...

Detta har man sagt vid precis varje lansering av "preemptive multitasking"-OS
("tidsdelad multikörning") någonsin och aldrig har det varit sant.

På samtliga grafiska miljöer jag sett kan alltid något program totalt trasha GUI (windows, X, whatever) och på Windows medför det inte just annat än att hela operativet måste startas om.

Ringar, säkerhet, user mode, privilegier, blahablaha i all ära, men empiriskt finns alltid något program som lyckas ta ner hela systemet. Jag har t.o.m. varit med om att enkla applikationsprogram i en virtuella maskiner propagerar fel vidare till värd-OS såväl som till samtliga andra v-maskiner. Detta senare är givetvis mycket ovanligt, men det förra, att applikationer dödar hela platformen, tycker jag händer stup i kvarten.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Hunden är ju iaf söt :rolleyes:.
Vad jag menar är att Vista komplicerar allt, iaf när man vill administrera, enligt min synpunkt, i XP går det fort och inga krångel.
Detta kan ju också vara en vane sak Min åsikt är iaf att XP är det bästa "all-round" systemet som har gjorts.

mvh Gunvald

Hunden går att stänga av om man inte vill se skiten. Jag är en av dom som gör det. Men hunden är väl bara en bråkdel av det som finns i Vista? har inte sett Vista så mycket då jag inte använder det OS:et. Windows XP 64-bit är i alla fall snabbt med min dator konfig, ett fel är väl att X-Fi drivrutinen inte är så bra under XP 64-bit, en del spel som FEAR blir det bara oväsen i menyn när jag ska välja nåt. Ska installera om datorn och använda det inbyggda HD ljudet och ta bort X-Fi skiten

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd

ähh det va bättre med winows 3.0 det tog ingen plats iaf

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant artikel! Dock stör man sig en hel del på hur den är skriven. Som att läsa ett blogginlägg ungefär. Inte särskilt professionellt...

SweClockers är trotsallt ett aktiebolag och sidan har enligt egen utsago mer än 90 000 besökare i veckan. Bättre svenska än den här kan man väl ändå förvänta sig?

Visa signatur

NEVER stick your tongue on my VapoChill :)

VapoChill XE 3.2Ghz@4.2Ghz

Permalänk
Discokungen

Ganska skönt ändå. Då kan man fortsätta med XP och fullt stöd för ens hårdvara tills Windows 7 kommer ut. Hoppas det blir vettigare. Vill ha bra X-Fi-stöd!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld