Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Okt 2005

GTA IV tråden

här kan vi samla all media som visar upp GTA IV.
samt era tankar om spelet osv.

jag bidrar med Gametrailers recension på liret

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type=wmv

| HAF932 | Xeon X5675 @ 4 GHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 18 GB @ 1391 MHz | R9 290X | O2 + ODAC | Samsung 850 500 GB + 2x WD Black 640 GB @ raid 0 + 2x Samsung 500 GB @ raid 0 | Win10 Pro 64-bit |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsbyn
Registrerad
Maj 2002

Var det nått fel på den andra tråden som handlar om gta?

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=7703...

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002

Pratar du om konsollvarianten nu? Eller den version som KANSKE kommer till PC? Vänligen upplys mig!

STATIONÄR: CPU: 4790k @ 4.7 Ghz - GPU: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Minne: 16 GB Corsair Dominator - SSD: Samsung 850 Pro 500 GB - Skärm: Asus ROG SWIFT PG348Q Gsync 3440x1440
BÄRBAR: MacBook Air (2017)

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2007

Re: GTA IV tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll

Riktigt bra info, tackar !

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Jun 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Pratar du om konsollvarianten nu? Eller den version som KANSKE kommer till PC? Vänligen upplys mig!

Vad spelar det för roll? Han angav i första posten att det handlar om media som visar GTA IV, ingen platform angiven. Den andra tråden som existerar blev packad med console fanboys och offtopic snack direkt så det är lika bra att antingen skapa en ny tråd eller rensa ur föregående tråd för att försöka få tillbaka den på rätt spår.

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Esbo, Finland
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordXeno
Vad spelar det för roll? Han angav i första posten att det handlar om media som visar GTA IV, ingen platform angiven. Den andra tråden som existerar blev packad med console fanboys och offtopic snack direkt så det är lika bra att antingen skapa en ny tråd eller rensa ur föregående tråd för att försöka få tillbaka den på rätt spår.

Tvärtom. Den befintliga tråden är rätt så fri från offtopic- och konsoll vs konsoll-bråk.

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordXeno

Det spelar roll vart tråden ska placeras. Som det ser ut just nu släpps spelet till konsol, varför konsoldelen i forumet bör vara bäst. Samtidigt florerar det ju mer eller mindre lösa rykten om en PC-version senare i år.
Därför spelar det roll!

STATIONÄR: CPU: 4790k @ 4.7 Ghz - GPU: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Minne: 16 GB Corsair Dominator - SSD: Samsung 850 Pro 500 GB - Skärm: Asus ROG SWIFT PG348Q Gsync 3440x1440

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2008

Re: GTA IV tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll

varför publicerar du en länk till en recension på ett tv-spel och lägger den i pc-sektionen?

dessutom finns det ju redan respektive trådar om gta 4 till pc och till konsol

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Okt 2005

Tja den här tråden var ämnad för alla gta 4 versoner , och eftersom det i dagsläget bara officiellt finns för 360 o ps3 så ska den här tråden nog ligga i consol delen av forumet

| HAF932 | Xeon X5675 @ 4 GHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 18 GB @ 1391 MHz | R9 290X | O2 + ODAC | Samsung 850 500 GB + 2x WD Black 640 GB @ raid 0 + 2x Samsung 500 GB @ raid 0 | Win10 Pro 64-bit |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002

Exakt. Därför flyttar jag den nu.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Sep 2004

Vill inte ifrågasätta men varför en till tråd?

GTA4 tråden som existerar redan är fri från konsoll krig dem senaste sidorna i alla fall. Sen låstes väll en annan GTA4 tråd precis?

Bara en undran:)

Edit: Eller vänta, tror jag förstod anledningen till tråden, Bara visa upp videos eller?:)

PSN: RedHawk911
PS3 Spel: 14 BR filmer: 12

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2009

heej heej! jag hitter ingen "riktig" GTA IV tråd så jag ber om hjälp lite här och var.

har precis installerat och patchat mitt GTA IV så att man inte behöver använda Socialclub men när jag ska starta spelet så loggar jag in och sen händer inte ett piss?
GTAIV.exe (eller vad den heter) startas inte ens?

någon som vet hur jag ska åtgärda detta?
TACK på förhand!

Corsair carbide air 540 | GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair xms3 8GB(2GBx4) | Inter core i7-4790k @4.00Ghz | Corsair H70 | Asus strix II GTX 980 | Corsair HX 750 W | Samsung SSD 250 gb | Qpad 5k | CM Storm rapid I | Sennheiser RS 180 | BenQ XL2410T 120Hz |