Permalänk
Medlem

GTA IV tråden

här kan vi samla all media som visar upp GTA IV.
samt era tankar om spelet osv.

jag bidrar med Gametrailers recension på liret

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type=wmv

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Var det nått fel på den andra tråden som handlar om gta?

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=7703...

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Hedersmedlem

Pratar du om konsollvarianten nu? Eller den version som KANSKE kommer till PC? Vänligen upplys mig!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

Re: GTA IV tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
här kan vi samla all media som visar upp GTA IV.
samt era tankar om spelet osv.

jag bidrar med Gametrailers recension på liret

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type=wmv

Riktigt bra info, tackar !

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Pratar du om konsollvarianten nu? Eller den version som KANSKE kommer till PC? Vänligen upplys mig!

Vad spelar det för roll? Han angav i första posten att det handlar om media som visar GTA IV, ingen platform angiven. Den andra tråden som existerar blev packad med console fanboys och offtopic snack direkt så det är lika bra att antingen skapa en ny tråd eller rensa ur föregående tråd för att försöka få tillbaka den på rätt spår.

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordXeno
Vad spelar det för roll? Han angav i första posten att det handlar om media som visar GTA IV, ingen platform angiven. Den andra tråden som existerar blev packad med console fanboys och offtopic snack direkt så det är lika bra att antingen skapa en ny tråd eller rensa ur föregående tråd för att försöka få tillbaka den på rätt spår.

Tvärtom. Den befintliga tråden är rätt så fri från offtopic- och konsoll vs konsoll-bråk.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordXeno
Vad spelar det för roll? Han angav i första posten att det handlar om media som visar GTA IV, ingen platform angiven. Den andra tråden som existerar blev packad med console fanboys och offtopic snack direkt så det är lika bra att antingen skapa en ny tråd eller rensa ur föregående tråd för att försöka få tillbaka den på rätt spår.

Det spelar roll vart tråden ska placeras. Som det ser ut just nu släpps spelet till konsol, varför konsoldelen i forumet bör vara bäst. Samtidigt florerar det ju mer eller mindre lösa rykten om en PC-version senare i år.
Därför spelar det roll!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Re: GTA IV tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
här kan vi samla all media som visar upp GTA IV.
samt era tankar om spelet osv.

jag bidrar med Gametrailers recension på liret

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type=wmv

varför publicerar du en länk till en recension på ett tv-spel och lägger den i pc-sektionen?

dessutom finns det ju redan respektive trådar om gta 4 till pc och till konsol

Permalänk
Medlem

Tja den här tråden var ämnad för alla gta 4 versoner , och eftersom det i dagsläget bara officiellt finns för 360 o ps3 så ska den här tråden nog ligga i consol delen av forumet

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Hedersmedlem

Exakt. Därför flyttar jag den nu.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Vill inte ifrågasätta men varför en till tråd?

GTA4 tråden som existerar redan är fri från konsoll krig dem senaste sidorna i alla fall. Sen låstes väll en annan GTA4 tråd precis?

Bara en undran:)

Edit: Eller vänta, tror jag förstod anledningen till tråden, Bara visa upp videos eller?:)

Permalänk
Permalänk
Medlem

heej heej! jag hitter ingen "riktig" GTA IV tråd så jag ber om hjälp lite här och var.

har precis installerat och patchat mitt GTA IV så att man inte behöver använda Socialclub men när jag ska starta spelet så loggar jag in och sen händer inte ett piss?
GTAIV.exe (eller vad den heter) startas inte ens?

någon som vet hur jag ska åtgärda detta?
TACK på förhand!