Ageia PhysX/Nvidia PhysX i de nya GTX 280

Permalänk

Ageia PhysX/Nvidia PhysX i de nya GTX 280

Hejsan, Hörde från en kompis att GTX 2xx seriern ska ha NVIDIA PhysX typ, Vet ej om han sa det bara för att han var iriterad eftersom jag sa att "Det är synd att det inte går att få tag i ett ageia kort nå längre. Såg ett för 600kr men det försvan :(. (Har alltid var en fan för ageia men alldrig köpt kortet eftersom jag alldrig har pengar typ eftersom slösar upp dem på mat XD)" Han är derimot tvärt om och jävligt envis. Tur som fan att han inte är ine på någon relion, fy fan.

Iallafl så sa han att dem ska nu tydligen göra så att du kan använda halva gpu:n åt physX och andra åt graphic eller köra 2st i sli och låta det ena stå för physX i dem nya korten som kommer. Jag vet att att jag läste någon artikel om att du kunde med 8800 seriern i Sli så ska du kunna med ett program göra så att ena baserar sig på physX men ja, är något av deta sant för all reklam försvan efter typ februari eller något

Någon som har ett kort till salu XD

Permalänk
Avstängd

ingen vet riktigt än hur Nvidas lösning komme att bli men korrekt att physX blir i någon form i Nvidia´s Cuda lösning.
om det blir bra eller inte vet vi inte än.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)