Vegetarisk bacon och våldtäktsrollspel

Permalänk

såhär blir det när stackars köttälskare får för sig att bli vegetarianer,
dom längtar tillbaka till gamla goda dar och försöker få känna smaken av bäkon ännu en gång innan dom dör.

haha, jaja en sak som är ganska sant är att om alla var vegetarianer
så hade vi sluppit föda djuren med våran mat så då hadde det ej funits någon svält.

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zwelegacy
haha, jaja en sak som är ganska sant är att om alla var vegetarianer
så hade vi sluppit föda djuren med våran mat så då hadde det ej funits någon svält.

Ehm... nej.
Svält är ett problem med distribution, inte produktion.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av celerity
Är det verkligen normalt att ha "våldtäktsfantasier"? eh :S

De flesta som varit i långvariga förhållanden har väl kännt att det ibland behövs något för att krydda till sexet lite? (dock inte detta diskussionen handlar om:D)

Dock vet jag inte om "våldtäktsfantasier" är rätt att säga, man behöver inte alls vilja våldta nån bara för att kunna genomföra ett våldtäktsrollspel, svårt att förklara.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots
Ehm... nej.
Svält är ett problem med distribution, inte produktion.

jo det jag skrev var mest för att vara rolig, vet inte mycket om svält och varför det förekommer,
men det är nog inte bara distrobution som är problemet,

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zwelegacy
såhär blir det när stackars köttälskare får för sig att bli vegetarianer,
dom längtar tillbaka till gamla goda dar och försöker få känna smaken av bäkon ännu en gång innan dom dör.

haha, jaja en sak som är ganska sant är att om alla var vegetarianer
så hade vi sluppit föda djuren med våran mat så då hadde det ej funits någon svält.

Produkter som imiterar kött är ett riktigt tråkigt fenomen, visst finns de till viss del pga det sentimentala värdet som du pekar på men oftast används de pga lathet och en konstig syn på mat. Recept där man ersätter köttet i rätten är bara sunkigt, varför inte skaffa en vegetarisk kokbok lr använda fantasin istället?

Jag hälsade på mina föräldrar tidigare i sommar och för att illustrera den konstiga synen på mat så ska jag redogöra för ett samtal med min far:

- Ska det där föreställa pölsa?
- Nej, det är linser och ris.
- Som kyckling och ris?
- Va? :s