Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Wallstreet
Registrerad
Apr 2006

Ändra gymnasieval.

Hej.
Nu ska jag börja i 1an, men problemet är att jag inte kom in på mitt första val och har senare under sommaren upptäckt att jag inte heller vill gå på mina andra och tredje val. Vad finns de att göras?

Jag har försökt att få tag på intagningskanslietet men dem svarar inte, snackat med morsan men hon är lite vrickad. Har även snackat med min förra rektor men tror inte han hade någon aning om vad han pratade om, så till frågan måste jag vänta 1 år eller hur ska jag göra.

CPU: Core i7 5820k @ 4.5GHz. GPU: ASUS 980 ti Strix @ Core 1450MHz , Memory 8GHzMotherboard: ASUS X99-A Memory: Corsair Dominator 16GB @ 3000MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Sep 2003

Ring studievägledaren för det program du vill gå. Finns det platser kvar så ska det inte vara några problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Wallstreet
Registrerad
Apr 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erlc
Ring studievägledaren för det program du vill gå. Finns det platser kvar så ska det inte vara några problem

Hur vet man om de finns platser kvar är de när de, inte fanns något lägsta intagnings poäng? Eller har alla linjer några reservplatser?

CPU: Core i7 5820k @ 4.5GHz. GPU: ASUS 980 ti Strix @ Core 1450MHz , Memory 8GHzMotherboard: ASUS X99-A Memory: Corsair Dominator 16GB @ 3000MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2001

Jag har jobbat på gymnasiet som lärare i ca tre år nu. Vid varje uppstart så är det alltid ett par elever som byter den första veckan/veckorna. Du ska som erlc säger kontakta din studievägledare så snabbt som möjligt för att byta. Intagningspoäng osv gäller självklart fortfarande.