Permalänk
Medlem

w660 trasig

Ja min W660 har pajjat. Högtalaren bara brusar så jag skall åka till Elgiganten och lämna in den. Dem kommer troligen ta den och reparera den och skicka den sen. Men om han säger t.ex "Det tar en vecka" och jag efter 2 veckor inte fått den, kan jag göra något då? För har läst om flera som lämnat in till Elgiganten som blivit "bortglömda"

Permalänk
Medlem

Skälig servicetid i Sverige är la en månad för sådana ärenden? Så, du kan inte göra ett skvatt tror jag dessvärre.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Skälig servicetid i Sverige är la en månad för sådana ärenden? Så, du kan inte göra ett skvatt tror jag dessvärre.

Aha, aja, hoppas det går bra. Dem säljer inte ens W660 längre så..

Permalänk
Medlem

Jag lämnade in min W660 för ett liknande fel på garanti på Expert och det tog 1 vecka och 1 dag för att få tillbaka den lagad. skulle det gå 2 veckor och jag inte hade hört något från dom så skulle jag bara ringa in och höra med dom varför det dröjde.

Permalänk
Medlem

Okej Jag lämnade in den igår, och personen verkade veta vad han gjorde för något. Så hoppas jag får den så snart som möjligt. Men kommer uppdatera hur det går sedan då så många snackat illa om Elgiganten.