Permalänk
Medlem

Underbart med egen forumdel!

Ville bara säga att jag tycker att det är underbart att F@H numera har en egen forumdel, nu när man kan skryta om sin PPD och hur höga poäng man får kommer nog att få fart på foldandet har på sweclockers. Fungerade iaf när jag foldade för Techsweden.

Så tack Sweclockers och alla medlemmar för att ni hjälper mänskligheten.

Permalänk
Medlem

Det var verkligen på tiden. Jag har länge varit sugen på att börja folda men har inte orkat då den befintliga tråden känts rörig, som långa trådar brukar.

Nu när jag skrivit här och öppet erkänt att jag inte bidrar är det väl nästan dags att jag kommer igång för att slippa skämmas.

Permalänk
Medlem

Yes riktigt trevligt

Permalänk
Medlem

Det är kärlek! Hoppas nu att vi får lite fler folk som foldar för oss=)

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem

Jag foldar. och i dag så foldar jag med ett 8600 gt oxå. snart så kommer mitt ps3 upp oxå. måste bara få i ordning i nya lgh.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
Jag foldar. och i dag så foldar jag med ett 8600 gt oxå. snart så kommer mitt ps3 upp oxå. måste bara få i ordning i nya lgh.

Låter perfekt! Välkommen in i värmen:)

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem

också glad att det ges utrymme!

Visa signatur

weeeee

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pita
Låter perfekt! Välkommen in i värmen:)

Folding värmen....

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Folding värmen....

Precis, med 5 kompjoters som foldar börjar man nästan längta till vintern.
Lär väl inte bli svalare när jag fått igång dom där *^*^*^ GPU klienterna heller.

Visa signatur

*.*

Permalänk
Medlem

Underbart med egen forumdel , nu då hösten börjar närma sig och regnet forsar ner så känns det fint att komma hem till datorerna och PS3an som värmer gött då de foldar

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W