Frågor om retur till DB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nånstans!
Registrerad
Aug 2007

Frågor om retur till DB

Beställde minnen förra måndagen, hämtade ut dem idag, men är inte säker på att det är minnena jag har i min dator nu det är fel på, så jag ska nog returnera dom till DB. Men har ett par frågor angående returen.

Är det bara att ringa DB, få ett returnr, skriva det tillsammans med allt annat på returlappen, klistra på den på paketet och lämna in till Postens ombud?

Adressen som står på är:

datorbutiken.com/home
Kavallerivägen 23-42
blabla Staffanstorp

Ska det verkligen stå datorbutiken.com/home? Tycker det låter lite konstigt?

Om jag betalat via förskott (Bankgiro) ska jag skriva in alla uppgifter under "Återbetalningsuppgifter vid ångrat/öppet köp"? Eller finns det registrerat hos DB sen när jag betalade?

Tack

EDIT: Och just det ja, ska godiset returneras också?

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Det är nog bättre att du tar det med db direkt.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |