Permalänk
Medlem

Det löser sig.....

Hellu ganska enkel fråga faktist är det någon kan översätta "Det löser sig" till latin? Eller något liknande?
Har hittat
Viam inveniam aut faciam.
Jag hittar en väg eller så gör jag en.

Men känns inte riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Vita contin git. Vive com eo - livet händer, lev med det

kanske inte är nog uppiggande?

Permalänk
Medlem

Låter som en tatuering är på G. Själv planerar jag att tatuera in receptet på Bearnáisesås någonstans på kroppen. På latin, såklart, så brudarna tror att det är något häftigt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Själv planerar jag att tatuera in receptet på Bearnáisesås någonstans på kroppen.

Go for it!

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Det kan vara en tatuering på g ja men vette fan om jag ville ha det på latin men många gånger kan det låta lite roligare på latin men dom alternativen jag har hittat är inte så roliga så får nog bli på svenska om det händer vill säga.

Solvitur ambulando. it is solved by walking har jag fått fram och res bene se habebunt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Låter som en tatuering är på G. Själv planerar jag att tatuera in receptet på Bearnáisesås någonstans på kroppen. På latin, såklart, så brudarna tror att det är något häftigt!

hur ser receptet på bearnaisesås ut på latin?

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Det ser gott ut såklart!

Permalänk
Medlem

jaåhåhå vad vi var roliga idag

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du ska tatuera "Fånga dagen" på latin istället... inte lika klyschigt...

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Medlem

Squeeze det var ett skämt va?

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

ehh denna tråd vart för full av ironi skit samma jag gör vad jag vill sen skiter vi i resten right?

Permalänk
Avstängd

Tror jag ska tatuera bearnaisesås på skinkan, på latin såklart

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Tror jag ska tatuera bearnaisesås på foten, på finska såklart.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Tror jag ska tatuera bearnaisesås på foten, på finska såklart.

Finns det ens ord för bearnaisesås på finska?

Bearnasikastike? (urdålig på finska)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Eller varför inte tatuera "kuksugare" i pannan om man behöver uppmärksamhet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karamell-Kungen
Eller varför inte tatuera "kuksugare" i pannan om man behöver uppmärksamhet.

För att det i vanliga fall är kvinnor som är det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
För att det i vanliga fall är kvinnor som är det.

Bra. Då kan ju du tatuera in det.

Permalänk
Medlem

den här tråden levererar

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Tror jag ska tatuera bearnaisesås på skinkan, på latin såklart

Mmm, skinka med bearnaisesås

Nä men seriöst, denna tråd har spårat ur. Kanske dags för ett hänglås om ingen har något vettigt att säga?

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Medlem

Sjukaste tråden på länge.

screenshots och ner i arkivet för roliga inlägg.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Avstängd

jävlar vad jag fick roligt när jag läste dessa inlägg:D!

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Squeeze
Jag tycker att du ska tatuera "Fånga dagen" på latin istället... inte lika klyschigt...

nej, det är inte lika klyschigt, det nog det _ABSOLUT_ klyschigaste man kan inpränta på sin kropp.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
nej, det är inte lika klyschigt, det nog det _ABSOLUT_ klyschigaste man kan inpränta på sin kropp.

Ja, det var förmodligen inte alls det Squeeze menade...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En annan fräck grej är ju om man tar ett kinesiskt tecken som betyder någonting, typ "kärlek" och så tatuerar man det någonstans! Det är det inte så många som har!

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Eller varför inte en latinsk text med lite tribals runt om, helst i svanken?

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
En annan fräck grej är ju om man tar ett kinesiskt tecken som betyder någonting, typ "kärlek" och så tatuerar man det någonstans! Det är det inte så många som har!

Kom på en annan cool grej, istället för tecken osv kan man ju ha djur! En fjäril t ex, kan inte tänka mig många som har det. Svanken kanske kunde passa?

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Eller ett hjärta med orden "Mamma" på överarmen kanske? Tror inte jag sett det förut iaf....

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Medlem

Tatuera in Bajs på latin, det är kul.

Permalänk
Medlem

känns som tråden ligger i diket men men!

ha den på svenska då latin överhuvud taget är klysigt!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Ja, det var förmodligen inte alls det Squeeze menade...

Med största sannolikhet var det ju just det, men i dagens forumläge skadar det definitivt inte att påpeka i klartext.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end