Permalänk
Medlem

IT service

Hej hej, jag har börjat högskolan nu och tänkte att det kunde vara en bra idé att skaffa sig en laptop, jag har fastnat för en http://www5.pc.ibm.com/se/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_NG1... och jag hade tänkt att beställa den från www.itservice.se

det jag undrar är om någon har någon erfarenhet av den här nätbutiken.

tack på förhand för de svar jag får och inte får

Visa signatur

i Dare to be stupid

Permalänk
Medlem

Har handlat av dem några få gånger, har gått bra.

Kollat med Dustin Home då? Om du registrerar att du är studerande med dem (antingen när du registrerar ett nytt konto, eller ber dem aktivera det på ett befintligt) så får man ganska schyssta rabatter där, samt alltid gratis frakt.

Visa signatur

-- FubbHead

Permalänk
Medlem

Jag är inte registrerad som student hos dustinhome, men tyvärr så kostar den billigaste thinkpad laptopen på dustinhome lite mer än 2000kr mer än vad det gör på itservice.

Jag är ganska intresserad av vad man får för rabatter hos dustinhome när man är reggad som student (förutom den fria frakten). Så om någon har lite mer information så skulle det uppskattas stort

Visa signatur

i Dare to be stupid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chetigol
Jag är inte registrerad som student hos dustinhome, men tyvärr så kostar den billigaste thinkpad laptopen på dustinhome lite mer än 2000kr mer än vad det gör på itservice.

Jag är ganska intresserad av vad man får för rabatter hos dustinhome när man är reggad som student (förutom den fria frakten). Så om någon har lite mer information så skulle det uppskattas stort

Rabatten varierar men den kan vara otroligt bra i vissa fall. Gratis frakt från ett seriöst företag är guld värt också.

Dustinhome har ju mycket bättre priser än itservice.se. Den du länkade kostar ungefär lika mycket som denna, du får dessutom dubbelt med hårddisk och så får du en C2D istället för Celeron:

http://www.dustinhome.se/pd_5010129889.aspx

Den är en hundring billigare med studentrabatten förresten.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?