Permalänk
Medlem

HjÄLP!!!!

får spel på datorn nu, formaterade om datorn för ett par dagar sen med windows xp och efter det gick den perfekt.. sen installerade jag GTA som jag vet har funkat utan problem innan, men när jag laddat splet och man väl är inne i själva spelet och ute ur menyerna startar den om.. lägger av helt och startar om, ingen blå skärm eller nåt så jag trodde processorn blev överhettad så jag rengjorde den och la på ny kylpasta, och nu idag när jag skulle starta den så kommer menyn där det står om felsäkert läge och senaste konfiguration.. så väljar jag starta normalt och så kommer den windowsladdingsloggan upp o et par sekunder efter startar den om, va fan är problemet?!, gick in i bios o kolla temperatur på processorn och sånt o den låg på 39 grader så den är nog inte problemet? behöver jag formatera om den igen? SNÄLLA HJÄLP

Permalänk
Medlem

Ljudkortet

Hej, jag hade samma problem som visade sig vara relaterat till mitt creative ljudkort. Föreslår att du startar om i felsäkert och avinstallerar ljudkortet och sen installerar om på nytt. Det tog mig flera timmar innan jag kom på vad det berodde på.