Svenskutvecklad gamingmus utmanar jättarna

Permalänk
Medlem

Kan bara stämma in med föregående talare. Musen är den skönaste jag haft på riktigt länge. Känns väldigt solid & har ett grymt glid på min QPAD.

Rekommenderas!

Vill ni har mer information om hur musen beter sig i program/situationer så är det bara fråga

Cheers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donjojo
Har också en mx518 och den är tio gånger bättre än det där laserskräpet razer copperhead jag hade förut. Att ställa in sensen i spel tycker jag är övervärderat dock men säkert bra i photoshop.

Mjo har kört Copperhead och Diamondback.
Har inte fallit för någon av dom och har inte ens tittat åt Razors håll på ett bra tag.
Har ägt 3 st MX518(Den första vart stulen på DH efter 3-4 års trogen tjänst,
köpte sen en G5 Second edition som jag hade resten av DH men fann den inte lika skön som min
gamla MX så när jag var i Amsterdam såg jag en MX518 för 90 kr så var bara slå till.
Gick ett halv år sen köpte jag en Asus edition då jag tyckte den såg cool ut )
Men är dock jävligt sugen på denna mus då den ser förjävligt skön ut

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eml
Kan bara stämma in med föregående talare. Musen är den skönaste jag haft på riktigt länge. Känns väldigt solid & har ett grymt glid på min QPAD.

Rekommenderas!

Vill ni har mer information om hur musen beter sig i program/situationer så är det bara fråga

Cheers!

Har du 1800 eller 3200? Vill köpa denna mus men har ännu inte kunnat bestämma om jag ska köpa 1800 eller 3200, vad tycker ni?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Fick hem min Saiph 1800 för en dryg vecka sedan, skönaste musen jag någonsin haft!
Praktiskt att kunna ändra DPI och dessutom mycket skön att spela med. Sitter man länge känns det som om musen "andas", svettet fastnar inte på samma sätt som på min gamla Logitech Pilot Mouse t.ex.
Rekommenderar den Helt ärligt ser jag ingen anledning att skaffa 3200 då i alla fall inte jag har användning för mer än 1800 DPI, scrollhjulet sitter högre upp och som några nämt skräpsamlaren på sidan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Har du 1800 eller 3200? Vill köpa denna mus men har ännu inte kunnat bestämma om jag ska köpa 1800 eller 3200, vad tycker ni?

Jag har som sagt inte provat båda, men helt ärligt skulle jag, även om jag haft lite mer pengar kört på en 1800 tror jag =]

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 3.0Ghz | 4GB Corsair DOMINATOR @1600Mhz | ATi PowerColor HD5870 PCS+ 1GB | Corsair PS 750W HX | SSD - Intel 320 160GB
Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 + Canon EF 50/1,8 II