Begagnad Ipod - hur gör jag?

Permalänk
Medlem

Begagnad Ipod - hur gör jag?

Om jag köper en begagnad Ipod Classic, är den då låst till den förre ägarens dator eller dennes Itunes? Med andra ord kommer den att fungera på min dator utan problem? Hur gör jag annars?

Är det bara att ladda ner den senaste versionen av Itunes och sedan funkar allt som det ska eller?

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Inaktiv

En ipod fungerar med alla itunes.

Permalänk
Medlem

ok, tack för svar.... nu gäller det bara att se till att den inte tar bort mina mp3´s på datorn när den synkar ... får läsa på lite...

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Medlem

bara att ställa itunes på att du ska lägga in musiken manuellt, men jag vågar ngo säga att den inte kommer radera nått på din dator, möjligen, eller snarare troligen, så kommer den att fråga om du vill formatera ipoden eftersom dens bibliotek inte stämmer överens med ditt.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
bara att ställa itunes på att du ska lägga in musiken manuellt, men jag vågar ngo säga att den inte kommer radera nått på din dator, möjligen, eller snarare troligen, så kommer den att fråga om du vill formatera ipoden eftersom dens bibliotek inte stämmer överens med ditt.

Ipod / Iphone synkar material från datorn inte tvärtom.
Så dvs, materialet på din Ipod rensas.

Visa signatur

24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet?