Spelbutiken, erfarenheter?

Permalänk
Avstängd

Spelbutiken, erfarenheter?

Permalänk
Medlem

Köpt en handkontroll ifrån dem för ca 2 år sedan och allt gick som det skulle.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Inaktiv

Dom gånger jag jag har beställt från spelbutiken har det varit bra. snabb leverans och inga krångel alls. En mycket bra butik.

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte Age Of Conan från Spelbutiken när det släpptes innan i år. Det var lite struligt att följa sin order hos dem. Först fanns det där, sedan inte. Men spelet kom i alla fall hem som det skulle och i rätt tid.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Entusiast

har beställt spel där i ett par år nu, och det är en väldigt bra butik. snabba leveranser och bra priser.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Har själv beställt där för några år sen, och det var inga bekymmer alls. Beställde kl 11 ena dagen, hade spelet dagen efter.

Permalänk
Medlem

Köpte mitt wii från Spelbutiken när det släpptes och funkade bra.. Gick även bra när jag var tvungen och skicka in den för reparation

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

Har handlat där ganska många gånger. Har alltid fungerat bra.

Permalänk

Har alltid varit kanonsnabb leverans och aldrig något krångel. Men det bästa är ju deras priser.

Visa signatur

Är inte lätt och vara novis, men det går ändå!!!!

[ AMD Phenom 9550 Quad-Core 2.2 GHZ ] [Gigabyte GA-MA770-DS3] [Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096MB CL5] [Western Digital VelociRaptor 150GB, 10000RPM, SATA, 3 Gb/s, 16MB] [ Seagate Barracuda 7200 500GB Sata-300 32MB] [Leadtek 9800 GT]

Permalänk
Avstängd

Enda negativa är val bara betalningsmöjligheterna

Faktura eller kort, kort handlar jag aldrig med över nätet och faktura får man inte om man har en betalnings anmärkning... vilket jag råkar ha efter en missad räkning.

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.