Spelbutiken, erfarenheter?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Västkusten
Registrerad
Mar 2008

Spelbutiken, erfarenheter?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2002

Köpt en handkontroll ifrån dem för ca 2 år sedan och allt gick som det skulle.

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Knivsta
Registrerad
Nov 2002

Dom gånger jag jag har beställt från spelbutiken har det varit bra. snabb leverans och inga krångel alls. En mycket bra butik.

Webb -och apputvecklare på Greater Than AB
Min hemsida | Frilansutvecklaren | LinkedIn profil.
Hemdator: Thinkpad T410S | Jobbdator: Microsoft Surface Pro 4 | Mobil: Samsung S7 Edge.

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Aug 2007

Köpte Age Of Conan från Spelbutiken när det släpptes innan i år. Det var lite struligt att följa sin order hos dem. Först fanns det där, sedan inte. Men spelet kom i alla fall hem som det skulle och i rätt tid.

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

har beställt spel där i ett par år nu, och det är en väldigt bra butik. snabba leveranser och bra priser.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007

Har själv beställt där för några år sen, och det var inga bekymmer alls. Beställde kl 11 ena dagen, hade spelet dagen efter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2005

Köpte mitt wii från Spelbutiken när det släpptes och funkade bra.. Gick även bra när jag var tvungen och skicka in den för reparation

[AMD FX-8320 3,5 GHz BE][ASUS Sabertooth 990FX R2.0, Socket-AM3+] [Corsair PC3-12800 DDR3 Sdram (4x4GB) ] [Radeon RX 480 4gb ] [Fractal design Define r2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trelleborg
Registrerad
Okt 2005

Har handlat där ganska många gånger. Har alltid fungerat bra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Maj 2005

Har alltid varit kanonsnabb leverans och aldrig något krångel. Men det bästa är ju deras priser.

Är inte lätt och vara novis, men det går ändå!!!!

[ AMD Phenom 9550 Quad-Core 2.2 GHZ ] [Gigabyte GA-MA770-DS3] [Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096MB CL5] [Western Digital VelociRaptor 150GB, 10000RPM, SATA, 3 Gb/s, 16MB] [ Seagate Barracuda 7200 500GB Sata-300 32MB] [Leadtek 9800 GT]

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2008

Enda negativa är val bara betalningsmöjligheterna

Faktura eller kort, kort handlar jag aldrig med över nätet och faktura får man inte om man har en betalnings anmärkning... vilket jag råkar ha efter en missad räkning.

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.