Permalänk

Foruments antibumpfunktion!

har upptäckt att det inte går att bumpa sina trådar genom att skriva efter sig själv. Visst det är bra MEN eftersom det skrivs mycket på det här forumet så åker tråden snabbt bakåt.

Syftet är ju gott men eftersom det inte går att skriva i samma tråd man självs senast postat i någonsin så blir det bara dumt.

En 24timmarsgräns eller liknande hade varit mycekt smartare.

Skapade den här _MYCKET_ viktiga och desperata tråden i förrgår
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Redan nere på sida tre. och jag har ingen möjlighet att raportera om eventuella framsteg och liknande. har editerat in ny information, men eftersom den inte kommer upp i listan så ser ingen det.

Enda möjligheten att få uppmärksamhet till problemet vore ju att skapa en ny tråd om samma ämne. Men det är ju inte precis god forumetikett.

Alltså är antibumpsystemet i dess nuvarande forum kontraproduktivt.

Se över det.

Visa signatur

AMD Athlon 64 Dual Core 6000+ 2048 RAM Radeon HD 4850 1GB

Permalänk
Medlem

Och vad har det här med folding att göra? Håll dig till din tråd tycker jag. Ta det lungt så kommer det väl nån som svarar på ditt _MYCKET_ viktiga inlägg.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Och vad har det här med folding att göra? Håll dig till din tråd tycker jag. Ta det lungt så kommer det väl nån som svarar på ditt _MYCKET_ viktiga inlägg.

Detta forum är lite fritt, går att diskutera allt så som ideer, förslag för bättre forumsfunktioner och liknande.. Så sluta klanka ner på denna tråd m3tr0!

/Pita

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Hedersmedlem

Det passar dock betydligt bättre i återkopplingsforumet, kanske till och med i tråden som handlar om just detta: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Och vad har det här med folding att göra? Håll dig till din tråd tycker jag. Ta det lungt så kommer det väl nån som svarar på ditt _MYCKET_ viktiga inlägg. [/QUOäTE]Men snälla nån var så laom dryg... Kan ju informera att om jag inte hade skapat den här tåden hade min tråd troligtvis vart nere på sida 4 nu.

Ja sant att jag borde skrivit i en existerande tråd men jag hittade faktiskt inte feedbackforumet.

Visa signatur

AMD Athlon 64 Dual Core 6000+ 2048 RAM Radeon HD 4850 1GB

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com