Terrorister i World of Warcraft

Permalänk

jag skulle inte banga på en sån därn krypterad brevduva

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
USA är ju största terroristerna om nåt i världen. Leker man world police och bestämmer reglerna och rätt och fel så harm an ju inte fel ur sitte get perspecktiv. USA kan ju vinkla saker å tning som dom vill med media hjälp. USA är ju ett bra bevis på hur folk blir uppskrämda av media.

Men dom många vet ju inte att USA mer eller mindre skapade alqida då dom försåg talibanerna med tiotals miljarder dollar under kalla griget för det enda syfftet att döda ryska soldater. Precis som vietnam så slogs amrikarnero ch ryssar inte mto varan utan dom försåg andra lädner med vapen och pengar för å göra deras smuttsjobb. USA lämnade sydkorea under vapenvillan för dom itneh ade råd att fortsäta kriget. Man kan ju med stor sanolik het missänka att USA eller CIA som var b akom dessa black ops med sponsring av pengar för vapenmatriel och träning av talibanerna udner kalla kriget ledde till att talibanerna blev lämnade i skiten och med ryssarna i hasorna och USA förnekade väl så klart all känedom och gjorde det änkla att utse talibanerna offecielt till deras fiendero ch terroristförklara dom i media. Så 911 var väl nåt om en hämdacktion från alqida och talibanerna för att USA utnytjade dom som alla andra.

jag gillar inte talibanerna eller deras påfund. Men man kan ju tydligt se att dessa krigsherrar likt binladen och hans anhägare bara är en grupp av att folk och där rästen får lida för dessa krigsherars handligar och USA's utnytjadne av dom och folket.

USA har inte gjort mö gott i världen sedan andra välrdskriget tog slut.

USA är fan uppsåtet till mycket av det onda i världen.

Detta är ju bara ett bevis på hur hjärntvättade amrikanerna är och bevis på att ett fåtal har mackten där och vet vad som försegår och dom vill nog inte förlora mackten oavset pris.

Mycket bra sagt! Jag måste erkänna att de höga herrarna som styr USA verkligen förtjänar att bombas men de lär de aldrig bli eftersom det är de själva som skapat terrorist-illusionen (bin Ladin) för att få folket med sig i deras krigande. 9/11 och bombningen i London var sk "false flag operations" dvs utfört av USA själva.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

Ursäkta språket men nu får de väl fanimig ta och ge sig...
Så fruktansvärt löjligt, och att de inte ens själva verkar inse att såna här dumheter underminerar deras mer seriösa försök är ju bara sorgligt.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd

Haha det är klart att det går. Fast tror inte de kommer på ngt sådant här själva då de knappt har färg tv, de som utför attacker. Nu gav ngn dem idén iofs.
Ska man leta sådana här "hot" så kan listan bli väldigt lång.

pa1983:
Sant det du skriver, fast det var ju knappast meningen att skapa en terroristorganisation. Skulle USA inte sätta käppar i hjulet för kommunsimen så skulle den vara än idag, kanske t.om. i Sverige.
Jag tror att de handlade rätt, fast klart att vissa saker kan gå fel, vilket dom lärt sig. Fast tror att de hellre har några talibaner som fiender än att halva jordklotet ska vara rött, enat och vars mål är att ta över hela jorden.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
Typiskt svenskar som säger, men snälla. Säg så nästa gång de blir som den 11/09, sa du samma sak då? asså de va de dummaste.

Detta kan vara Bs och kan vara sant. Bättre att tro de än skita i de helt.

Men du skojjar va? Aldrid nånsin kommer jag tro på saker som nojjiga amerikanare skiter ur sig..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hahahhaa, hade varit rätt komiskt om usa blev bombade nu också som dem tror. Fast det är fan bara patetiskt, USA är så jävla rädda och tror dem är så speciella...

Visa signatur

Antec P182,AMD 64 X2 4600+ @2,73 ghz, Noctua NH-U12F, 2GB DDR2 667@804 Mhz 4-4-4-4-12-2T, ATI HD4870 512 MB ,Gigabyte S4. Samsung Spinpoint 400GB , Samsung Spinpoint 1TB.

Permalänk
Medlem

ojoj dessa amerikanare hahahaha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tim_Beluga
Oj oj oj....
Synd att dom inte tänkte på detta under Red Alert 2 då man ska inta Washington, befria New York osv. Iofs så utspelas ju större delen av RA2 i USA, fasen så många år terroristerna har haft på sig att planera nu.
Var det inte ett par scenarion som utspelade sig i USA i C&C Generals också?

Ingen som drog upp detta då och då användes ju de riktiga namnen.

Det jag gillar mest nu i efterhand är att man som ryss ska spränga WTC tornen:D

Visa signatur

SLAN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adzer
Ja inte är dem smarta där borta iaf.

säger han som inte skilja på de och dem... asdf

/viktigpetter-spree

Permalänk
Medlem

seriöst...USA får bestämma ... så är det bara.

sen att denna artikel är väldigt lång sökt men varför inte?
det är ju bra mycket enklare att kolla igenom Email än en chatt i wow...
sen att folk tycker det låter dumt är bara okunnighet

jag lovar att Dr. Dwight Toavs är bra mycket mer utbildad än alla som har skrivit i denna tråd så det ligger nog något bakom det.

till sist. Usa har flest fiender (efter mig) så dom får faktist vara hur paranoida dom vill

tillskillnad från oss svenskar som har FRA lagen.

Visa signatur

Stationär: Ryzen9 5900x | DDR4 3200MHz 2x16GB | Geforce GTX1080 | Asus x570-F | Samsung 980 pro 512GB | Samsung 70 pro 256GB | Corsair AX 1200W |
Server: Ryzen9 5950x | 128GB RAM |

Permalänk

Haaaaaaaaaaaah
Där fick jag mig ett gott skratt.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk

För den som vill veta mer om terrorister kan jag rekommendera att se filmen Terrorstorm som man kan hitta på google video.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk

va blirre :S , nu ska inte ja spela wow nå mer iaf

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I'm Winston Wolfe. I solve problems.

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig hur CIA börjar utbilda några av sina agenter till
inbitna wow spelare för att spionera på oss andra gamers.

Kan tänka mig ut kostymklädda män sitter och svettas timme efter timme
i den otroligt hårda träning de kommer utsättas för när de går instans
efter instans.

Kan även tänka mig att de börja whina på blizzard när de får
stryk av någon snubbe och kräver fram en ip adress and so on and on and on.. (;

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem

FAN, dom är mej på spåren -.-'

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Riktigt jävla långsökt men inte omöjligt. jag menar till skillan från E-post så sparas väll inte alla medelanden av blizzard?
Men de kan ju endå inte skicka några kartor/ritningar eller något annat "viktigt" via wow så den teorin är ganska knäckt

Permalänk
Medlem

nu försöker dom sprida skräck som vanligt. bara för att kunna få oss att släppa mer på våran frihet för att skydda oss mot "terrorister" som alla är sponsrade av cia.

var är osama???? bush och media har nästan lyckats få oss att glömma den som sägs ligga bakom 11 sept.
Saddam som inte hade nått som helst med attacken att göra skyllde man på och fick igenom en militärkampanj som sakta men säkert får USA att gå i konkurs.

men en osama bin laden är fortfarande på fri fot och är omöjlig att hitta... lol dom vet precis var han är just nu och var han varit de senaste 15 åren. men av nån anledning får han vara fri.

Permalänk
Medlem

Ahahahahaha! Och detta ska vara den bästa underättelsetjänsten i världen? Inte konstigt att saker och ting ser ut som dom gör.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Dom knäckde det, Osama gämmer sig inte, han bara sitter och lirar WoW i nån grotta och rekyterar folk genom sitt guild.
Vet vet?

Verkar som USA's regering börjar få slut på saker att skrämma sitt folket med.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Åh nej! Förbjud internet innan det är för sent!

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Eller så läser man en Tom Clancy bok. Minns att jag läste presidentens order något år innan eller tom ännu närmare 9/11. Låg även i lumpen samtidigt som det hände så det var riktigt surrealistiskt med höjd beredskap o skit.
Det dök ju även upp diverse suspekta brev etc.

Aja lite offtopic först, men att använda wow för strategisk och taktisk träning är väl varken mer eller mindre dumt/smart - hur man nu vill se det - än att göra detsamma med battlefield eller company of heroes?
Eller jo, spontant kan man väl tycka det. lol.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Avstängd

Ännu ett exempel på hur sjuka och trasiga jänkarna är...
Till "mcvitt" sätt på dig en aluminuimfoliehatt istället. Allvarligt grabben, om du är oroad för att "terrorister" använder WOW så ska du nog prata med läkaren och be om att få Stesolid utskriven.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem

För att förstå det folket måste man granska hur den bildades:

- Soldater från England och Frankrike som bestämde sig att stanna kvar eftersom de inte hade något att återvända till.
- Utvandrare som inte hade något kvar och bestämde sig för att vända på sin lycka.
- Mördare och kriminella som blev landförvisade.

Arvsmassan dög inte till för att överleva i sina hemmiljöer. Samtliga är utslagna genetiskt egentligen.

De som byggde USA var slavar och urbefolkning som ställdes melan liv och död. Liv eller död är precis det språket som det landet använder. Det är precis samma språk som omvärlden utvecklar nu och kommunicerar med de. Dessvärre är deras intelligens omvänt relaterad till deras BMI.

De utvidgar sina gränser genom att flytta ut trupper och således ser vi en parallell till hur Romarna föll när Asterix och Obelix kom till skott:-)

Visa signatur

InMortumVeritas

Permalänk
Sötast

http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare (an idiot)

Om någon är frustrerad över så kallade "professorer" som utbildats med hjälp av soptunnor och "magiska" svampar så kan ni sätta igång den flashen i ett par timmar.................................

Jag gråter inombords, bara tanken av att man är del av människosläktet som är så perverterat dumt.... är skamligt.

Kan bara tänka mig blizzard just nu sitter och asgarvar nu fick dom säkerligen ännu fler kunder

hur långt går dessa människorna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
Jag känner på mig att kanadensare och mexikaner kanske skäms över att dela kontinent med jänkare.

Som en som har bott i drygt tre år i Kanada kan jag säga att så inte är fallet. Det som den här tråden å andra sidan visar med all önskvärd tydlighet är hur fördomsfullt genomsnitts-svensken är om USA. Att kunna följa USA och amerikansk media på nära håll och även se Sverige utifrån har verkligen varit en ögonöppnare för mig. Bilden av amerikaner som genomkorkade, vapentokiga, ärkekonservativa, halvrasistiska och okunniga är genomfalsk. Trots flera vändor till Texas har jag aldrig sett vare sig någon som bär på vapen eller för den delen ens lyckats spana i någon vapenbutik. USA är multikulturellt på ett sätt som får Sverige att framstå som rena apartheid. Och de amerikaner jag träffat vet i regel mer om Sverige än vad medel-svenson vet om någon amerikansk delstat. Handen på hjärtat, vad vet folk här på forumet om North Carolina (stort som Sverige)?

För övrigt, vem talar om förbud? Var får ni det ifrån? Står inget i artikeln om det. USAs säkerhetstjänst undersöker givetvis alla möjligheter. Vare sig de är troliga eller inte. Annars vore de inkompetenta. Svenska myndigheter gör förstås detsamma. Självklart har svensk militär redan nu en plan på hur vi ska möta den estniska invasionen. Givetvis kommer den inte hända, men om ÖB inte har en plan färdig idag så borde han få sparken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hummus
Som en som har bott i drygt tre år i Kanada kan jag säga att så inte är fallet. Det som den här tråden å andra sidan visar med all önskvärd tydlighet är hur fördomsfullt genomsnitts-svensken är om USA. Att kunna följa USA och amerikansk media på nära håll och även se Sverige utifrån har verkligen varit en ögonöppnare för mig. Bilden av amerikaner som genomkorkade, vapentokiga, ärkekonservativa, halvrasistiska och okunniga är genomfalsk. Trots flera vändor till Texas har jag aldrig sett vare sig någon som bär på vapen eller för den delen ens lyckats spana i någon vapenbutik. USA är multikulturellt på ett sätt som får Sverige att framstå som rena apartheid. Och de amerikaner jag träffat vet i regel mer om Sverige än vad medel-svenson vet om någon amerikansk delstat. Handen på hjärtat, vad vet folk här på forumet om North Carolina (stort som Sverige)?

För övrigt, vem talar om förbud? Var får ni det ifrån? Står inget i artikeln om det. USAs säkerhetstjänst undersöker givetvis alla möjligheter. Vare sig de är troliga eller inte. Annars vore de inkompetenta. Svenska myndigheter gör förstås detsamma. Självklart har svensk militär redan nu en plan på hur vi ska möta den estniska invasionen. Givetvis kommer den inte hända, men om ÖB inte har en plan färdig idag så borde han få sparken.

Helt rätt. Visst, det kanske är lite överdrivet att gå så långt med det men varför inte? Risken kan finnas.

Dock tror jag USA har svårt att hitta terrorister som kommuniserar över internet. Lättare att försöka identifiera människor som försöker få tag i väsentlig information för en eventuell terroristattack. Det går inte att planera en attack helt över WoW precis. Men visst, det är väl bra att de letar där också kanske, men hoppas verkligen att de letar bättre på många andra ställen.

Permalänk
Medlem

Löjligt som fan.

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem

orkar...
Sedan NÄR har någon gått in och ens FÖRSÖKT döda alla runt vita huset?

Mer troligt som förut, att någon släpper, flyger, kastar något.

Tror inte det finns många Ninjas ute som hoppar över och tar kål på alla på området... börjar skratta när jag tänker att en Bruce Lee nisse skulle planera något sådant..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Vem vet, vi kanske planerar något nu med våra kommentarer här?

Katten har vingar, vargen är röd. Tomten slår barnen.

Du vet vad du ska göra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Katten har vingar, vargen är röd. Tomten slår barnen.

Du vet vad du ska göra.

Uttern Pillar På Filips Armbåge Tar Te OCH Kastar Lite Ananas Rakt på Tim

- edit
ngn som löste det? inte så svårt iofs