Omdömme om Expert i Norrköping.

Permalänk
Medlem

Omdömme om Expert i Norrköping.

Halloj alla Sweclockare!

Jag tänkte höra med er vad ni tycker om Expert-butiken som ligger i Spiralen (den bredvid Duka, vid H&M)? Den verkar bra, men jag vet inte riktigt? Vad har ni för erfarenheter av butiken och personalen där?
Har en diger önskelista, och de har allting jag vill ha. Så är nyfiken på hur de uppfattas av er?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Exakt var är det för info du vill ha?

Permalänk
Medlem

Varför behöver du omdömen om butiken om du redan vet vad du vill ha? Det är väl bara att gå in och klämma lite på dem.

Permalänk
Medlem

Ska han gå in och klämma på butiken?? Eftersom han frågar specifikt om hur butiken/personalen är? Vad har produkterna med att göra hur personal och liknande är?

Permalänk
Medlem

Precis som ODDNAME skriver så vill jag veta specifikt hur personalen är i butiken. Jag vet troligen vad jag vill ha, men vill ju prata lite med personalen innan jag köper något. Just för att se om de kan rekommendera något annat än det jag tänkt mig.
Vill veta hur pålästa de är, om det är någon speciell säljare som är extra duktig osv.

Permalänk
Medlem

Ingen aning... känns dock generellt som att expertpersonal inte har särskilt bra koll.

Permalänk
Medlem

Gå in i butiken och prata med dom? Du behöver ju inte direkt köpa något direkt på plats.

Permalänk
Medlem

Helt utan att någonsin satt min fot i butiken gissar jag på att det kanske tiotal anställda de har varierar en hel del i erfarenhet/trevlighet/säljteknik, precis som människor i allmänhet gör. Det var därför jag föreslog att du skulle ta en sväng förbi butiken istället för att se om de har någon du tycker verkar vara mysig.

Permalänk
Medlem

Kan du inte bara ställa dina frågor på forumet då? Jag slår vad om att du kommer få bättre svar här; så länge du sållar bort fjortisarna och fanboysen.

Permalänk
Medlem

De Expert Stormarknad-butiker jag varit i har alltid haft exceptionellt bra service, däremot varit lite dyrare än andra butiker. Vad gäller kunskapsnivån har den legat på samma låga nivå som alla andra "dussinkedjor".

När min HP-laptop gick sönder och varit borta i tre månader bestämde sig butikchefen själv för att erbjuda mig en ny dator för inköpspris (vilket jag sparade 2,5k på) vilket gör att jag gärna handlar där fler gånger.