Problem i Mercenaries 2

Permalänk

Problem i Mercenaries 2

Hejsan.. När jag spelar Mercenaries 2 World in flames så hackar det, ibland mer ibland mindre. Har testat att köra på låg upplösning och haft alla effekter på "low". Mitt system borde väl klara av det här spelet ganska bra? Ska tillägga att jag inte har några värme problem och det är inte nå problem i andra spel, som i t.ex Crysis.

Det hackar lika mycket om jag kör alla effekter på high som på low.
Nån som vet vad felet kan vara?

Visa signatur

Phanteks P600S | ASUS Z790-F Strix | i7 13700K | Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB |
RTX 4080 ROG Strix Gaming OC White | Samsung 980 PRO 1TB | Corsair 850W |
Windows 11 | Alienware AW2723DF | iPhone 14 Pro |

Permalänk
Medlem

Nu är de ju som så att Mercenaries 2 fick kritiken "Massor av buggar" av FZ (läs recensionen här). Jag tycker det säger allt. Om alla dina andra spel som t.ex. Crysis, som är kanske 2 gånger så mer krävande än Mercenaries 2, inte laggar något på ditt system, så är det ju nått fel på M2, eller hur?

Jag tror därmed inte på att det är nått fel på ditt system, utan på själva spelet.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Tjena jag har laddat ner mercenaries 2. Installationen gick prima men när jag ska starta de så kommer en ruta upp där jag ska skriva in "ea games registration code". Och jag fattar inte vad de ska va för spelet är ju nerladdat?

Visa signatur

Sapphire Radeon HD4850 Dual-DVI 512MB | Corsair CMPSU-650TX 650W | NZXT Tempest (Svart/Transparent) | Samsung SpinPoint F1 HD753LJ 32MB 750GB

Permalänk
Avstängd

Läs reglerna, gärna §7.

Lycka till

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

vilka regler? var hittar man dom?

Visa signatur

Sapphire Radeon HD4850 Dual-DVI 512MB | Corsair CMPSU-650TX 650W | NZXT Tempest (Svart/Transparent) | Samsung SpinPoint F1 HD753LJ 32MB 750GB

Permalänk
Medlem

Seriöst? :S

Länk till regel-sidan finns på 3 olika platser överallt på forumet. En uppe vid flikarna under Diskussionsforum, en till vänster eller höger om textfältet man skriver sitt inlägg i, och ett allra längst ner, under snabbnavigations-området och över nyhets-artiklarna (Du har väl läst reglerna? heter den där nere).

Leta hedanefter innan du ställer nån fråga. Finns en hel del personer här som t.ex. inte ens vet vad Google är, så håll utkik med ögonen o tänk förnuftigt. Läs alltid en hemsida's regler före ni postar!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nicketman
Tjena jag har laddat ner mercenaries 2. Installationen gick prima men när jag ska starta de så kommer en ruta upp där jag ska skriva in "ea games registration code". Och jag fattar inte vad de ska va för spelet är ju nerladdat?

hmm, du har varit medlem i snart ett år och har inte förstått att man inte får tala om piratkopiering, duktigt!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.