Damm under displayen efter garantireparation?

Permalänk

Damm under displayen efter garantireparation?

Det är så här:

Jag lämnade in min telefon som är köpt på PhoneHouse i Jönköping, på just PhoneHouse i Jönköping.
Problemet var att den inte sparade samtal. Så, det skulle ta ungefär 2v.
Stämde bra, och nu ett par veckor senare hade pappa ett ärende in till Jönköping (jag bor i Nässjö, har ca 4mil till Jkpg.) så han tog med sig inlämningskvitto och åkte förbi.
När jag nu kollar på telefonen hemma ser jag att det finns små damm-"korn" under displayen, och ett typ 1cm hårstrå.
Det är Anovo Nordic i Kristinehamn som gjort reparationen. Kan jag få någon ersättning eller liknande för detta? Det är ju riktigt surt o ha där när den används.

Det är en SE K800i.

Vad kan jag göra?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Savvy
Kontakta dem och fråga vilka alternativ som står dig till förfogande?

Jao.. jag ska göra det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Westbound
Anovo Nordic... lycka till...

Haha, jag har också hört, ehm, ganska mycket om dem.

EDIT: Har dragit iväg ett mail dit nu, får se vad dem säger.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Ja du får ersättning för lite damm, de lär ju inte bara erbjuda sig att öppna och blåsa bort

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Ja du får ersättning för lite damm, de lär ju inte bara erbjuda sig att öppna och blåsa bort

Ja precis min tanke! Dem kanske inte tycker det är värt o skicka tillbaka den till dom för en sån grej eller hur? Men vad vet jag.

-.-

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!