Hjälp mig hitta mitt perfekta jobb

Permalänk
Medlem

Att söka jobb som fastighetsskötare är det alltid lättast att gå till en större bostadskedja i din hemstad. Typ HSB eller liknande.

Det var vad jag gjorde. De behövde sommarvikarie och de gillade mig på intervjun.
Sen året efter ringde de mig igen och jag hoppade in ännu en sommar.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Det är ett spännade jobb.

Jaaadå våldsamt varierande och man träffar relativt mycke människor och dylikt. Har man lite tur så kan man hamna på skiftgång om man trivs me det

Permalänk

Senare idag kommer jag då att gå på Jobbmässan i Västerås. Det lär finnas en massa olika företag så jag ska se om jag får napp på något roligt jobb.

Det jag mest är ute efter är en utmaning i min vardag. Visst, det vill väll alla, men vad är det för utmaning med att sitta på kontor och pilla med nya revisioner. Så, utmaningar. Ja Tack!

Vi hörs senare, berättar sen hur det gick ^^

Permalänk
Medlem

Varför inte bli biolog eller dylikt?

Visst kanske du behöver högskoleutbildning för att få jobben men det kommer finnas mängder av praktiska jobb inom biologin inom några år då det är generationskifte.

Pluggar själv till Naturvårdsbiolog / Ranger och hoppas att man ska kunna få sig ett nice jobb sen. Hoppas väl på kanske nåt att dra ner till Afrika och sköta någon av dom hundratals naturreservaten.

Dock kan du väl förmodligen glömma att få en "bra" lön, men det är ju inte det man vill bli biolog för

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

On-site tekninker. Servicetekniker ...

Det är skoj, tycker iallafall jag ...

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)