Skälig tid för väntan? RMA.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vasa, finland
Registrerad
Aug 2002

Skälig tid för väntan? RMA.

Skapade en tråd här på swecen en tid sedan.
LÄS:THE DEVIL!

Har jag ännu fått något moderkort?
Nej.
Har varit i kontakt med Asus Support både Nordic AB och via deras egna hemsida.
Nordic Ab gör absolut ingenting. Då man ringer finns endast automatmedelanden att tillgå och att skicka Email är som att tala med sig själv lite fåordigt på ett toalett besök.
Från hemsidan fick jag dock lite bättre bemötande via email, dock ledde detta ingenstans heller då de tyckte att det är upp till återförsäljaren vad som händer när.
Faktumet att de hänvisade mig till återförsäljaren direkt ville de inte ta ståndpunkt till.
Så mitt sista email jag skickade iväg och frågade vad skälig väntat får dem betyder och om de tänkte kompensera mig på något sätt överhuvudtaget pga att jag varit utan dator så pass lång tid, ja de behöver man inte svara på tyckte de.
Inget replay.
Vad är detta för företag egentligen?
Tänkte de att jag bara skall sitta tyst och snällt i över en månad och vara glad att de ens brydde sig att svara på nått mail överhuvudtaget?
Vad är skälig väntan på dator-delar? Om man andvänder den till arbete?
Nåväl, i mitt sista medelande skickade jag också att jag flyger iväg till Taiwan jag nu eftersom jag troligen kan köpa en ny del direkt från fabriken och komma hem tillbaka innan min orginal del kommer till min återförsäljare ens.

ja jävlar.