Feta Credd tråden.

Permalänk
Medlem

Feta Credd tråden.

Med tanke på att 90 % utan alla inlägg här känns negativa, varför inte dra upp det hela och berätta om positiva erfarenheter istället?

Kan börja med att jag köpte ett par böcker ifrån Amazon ifrån Staterna. När jag får dem så är paketet öppnat, bokspindlarna är halvt knäckta på en bok, pocketböckerna är böjda och alla ser ut som skit typ.

Drar iväg ett mail till dem att böckerna ser ut som skit, ge mig en adress och retursedel / kapital för att skicka tillbaka grejerna och dra iväg en ny order med mina grejer. Inom 2 timmar får jag ett mail tillbaka där dom säger att dom är ledsna över vad som har hänt, låter mig behålla böckerna och skickar en ny order med alla böcker (även dom inte vart förstörda) via bud. En vecka senare knackar det på dörren och där har jag ett sött paket med mina grejer i.

Måste säga att man vart glatt överaskad över hur väl dom skötte det.

Så, dela med er utav era historier.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Beställda vassleprotein + kasein från kolozzeum.com
Tyvärr fick jag fast carbs istället för kasein, ett mail till deras kundservice så svarade de snabbt att de beklagade fel paketeringen och skickade ut mitt kasein med gratis frakt. Fick behålla snabba carbsen också.

Lite annan story, jag och tjejen var på bowling i Sickla köpcentrum i nacka. Först käkade vi middag där (samma ställe) och sen skulle vi bowla, tyvärr hade de strulat ihop det med vår bokning så vi fick vänta 30 min och 30 min kortare bowling. Jag klagade inte ens då jag var på glatt humör, personalchefen kom iaf fram och hälsade att de bjuder på middag och bowling. Det blev en billig kväll = 0 kr.

Permalänk
Hedersmedlem

Här talar vi bara om datorrelaterade konsumenträttsfrågor.
Positiva inlägg om andra saker görs bäst i nåt av Övriga ämnens underforum.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.