Nu får det vara nog datorbutiken!

Permalänk
Medlem

Nu får det vara nog datorbutiken!

Hej
Jag beställde för ca 3 dagar sen ett dator paket från dem.
Ringer idag och frågar varför min beställning inte skickats då kommer dem med att vi har EN VECKAS försening på allt.
Seriöst?

Hur är detta möjligt. Fan saknar JME den gamla goda tiden då man gick in till dem och de var trevligt och tog mot en och sen köpte man i butiken och inte på något internet skit.

NÄ aldrig mer datorbutiken säger jag.
Nu när jag ringer och säger jag vill hämta sakerna på deras lager då går inte det heller va fan är detta?

Så jag ber om att får avbeställa sakerna och då säger dem det inte går för dem redan gått till packning.
Det skiter väll jag i?

En vecka tänker jag inte vänta på att få mina komponenter.

Så dem skulle se vad dem kunde göra och nu väntar jag på svar så jag kan få beställa mina grejer i från komplett istället som är en bra internet varukedja jämfört med datorbutiken.com!

Är jag den ända som råkat ut för detta?

Mvh
Jens

Permalänk
Medlem

Nej, du är nte den enda som inte kan skilja på de och dem.
Datorbutiken har sin egen lilla tråd här så håll dig till den.

Permalänk
Medlem

Verkar ju väldigt konstigt om du inte kan avbeställa för att det har gått till packning och att den packningen tar en vecka^^ De ljuger klart det går att avbeställa annars är det riktigt illa med deras nya partner.

Permalänk
Medlem

Ja du skulle beställt och hämtat i Kompletts hämtbutik istället.

Permalänk
Medlem

Alla borde sätta en varningsflagga på numera kallat problembutiken.com

Visst kan det kurva upp och ner för alla verksamheter. Men det som faktiskt irriterar förutom att teleoperatörerna ljuger ang leveranstider, dålig funktionalitet gällande avbeställning osv. Är att dom fortfarande gör reklam för sig!?

T ex med banners och mailutskick. Ärligt talat, vad är det för budskap som de sänder. Köp våra grejer men vi kommer inte leverera dom innan 2008 slut. Eller att dom inte levererar ett skit o konkar samtidigt som kunden torskar ekonmiskt och tidsmässigt. Det går ju att läsa om över hälften av deras anställda har fått gått. Dom kör ett ful spel mot alla kunder.

Jag har sagt det tidigare, hade dom förklarat att dom mitt är uppe i en omorganisering och att leveranser kan bli eftersläpande, hade reaktionerna varit mildare. Men nu har detta pågått sen sommaren. Så det finns inget tålamod för mer ursäkter, felaktigheter och lögner för den delen.

Bojkotta skiten.

Permalänk
Medlem

Dagens I-landsproblem. Lite längre leveranstid.

Permalänk
Medlem

har du sovit dom senaste månaderna ? finns ju folk som väntat i månader på sina prylar.. så kommer du här å gnäller om ett problem dom flesta vet om sen ett par månader tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
har du sovit dom senaste månaderna ? finns ju folk som väntat i månader på sina prylar.. så kommer du här å gnäller om ett problem dom flesta vet om sen ett par månader tillbaka.

Hans väntetid är totalt oacceptabel i vilket fall vad du än säger. Sen att han beställde trots att det är känt att Datorbutiken strular får stå för honom. Så som Datorbutiken beter sig så borde de få sig en rejäl näsbränna eller ställa deras högsta chef mot väggen för så här gör man inte! Det är på gränsen till att man borde bojkotta dom. Har de ens bemödat sig med godtagbara ursäkter på sin hemsida?

Permalänk
Medlem

Hallå ja.

Det var en massa inlägg här var å läsa igenom om DB .

Jag är har oxå väntat rätt så länge på minsa saker som är retur som jag lämnade in den (19 augusti 2008)

Jag väntar på mina saker än ?
Tradig vänte tid bara men men

Permalänk
Medlem

Varför inte bojkotta DB tills de bättrar sig eller införa ett tillfälligt kollektivt köpstopp från dom? Då får de känna på vad missnöje är. Förhoppningen är att de ska ta till sig detta och bättra sig

Permalänk
Hedersmedlem

Det räcker med de gnälltrådar som redan finns

* Tråd låst *