Butik som säljer promo only skivor

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2008

Butik som säljer promo only skivor

Som topic säger, igår impulsköpte jag soul calibur 3 till ps2, kom hem och allt var frid och fröjd, öppnade förpackningen och i den låg en promoversion av spelet. Så på skivan står det promo only not for resale etc etc etc. Dessutom fattas det instruktionsbok och lådan jag fick det i var en "endast butiksexemplar" låda.

Brukar sånt hända ofta? Kan jag gnälla i butiken så jag kanske kan få en instruktionsbok eftersom jag gillar att sitta o småbläddra i dom, eller är det straffet för att jag är en snål jäkel som bara köper gamla spel?

I övrigt borde inte dom skivorna kunna nå samlarvärde betydligt snabbare än retailversionen?

Spelet i övrigt verkar vara komplett

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

nej såna där promos är inte till för salu, hur komplett kan sälja såna är ju märkligt. Hör av dig och säg att du fått fel.

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
nej såna där promos är inte till för salu, hur komplett kan sälja såna är ju märkligt. Hör av dig och säg att du fått fel.

Hur fick du det till att komplett sålt spelet?

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2003

Illa att sälja promo-spel. Ibland är det bara beta-version av spelet. Som ett avancerat demo. Fick själv med ett par promo-spel när det blev strul med leveransen av mitt PS2. Fast då fick jag dem gratis som en ursäkt.

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Feb 2003

En lokal butik här i hudik säljer demo skivor från tex pc gamer osv.
Ingen som kollar sånt där tror jag.

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Hur fick du det till att komplett sålt spelet?

oj läste komplett som butiken, fel av mig..

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit