Ipod, datorbutiken, 1 dec

Permalänk

Ipod, datorbutiken, 1 dec

Tja, beställde en iPod nano till min flickvän för ca 1 år sedan , 17 dec mer exakt. Nu är det så att det inte går att ladda Ipoden längre och gör den helt värdelös. Då datorbutiken har gått i konkurs så misstänker jag att jag ska vända mig till Apple för Garantiärenden?

Vad krävs från min sida för att jag ska kunna skicka den till Apple? Något gammalt skitkvitto blir kanske svårt att få tag på då jag flyttat 2 ggr och då försvinner det mesta.

Har jag någon chans att få den fixad?

Permalänk
Medlem

Apple skickade en stilig karl till min väns dörr när hon mailat och frågat vad hon skulle ta sig till, hennes Ipod gick ju ej att ladda längre.

Så maila och fråga, så kanske du också får en stilig karl hemskickad.

Permalänk
Avstängd

SerieNr på baksidan funkar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ovard
Apple skickade en stilig karl till min väns dörr när hon mailat och frågat vad hon skulle ta sig till, hennes Ipod gick ju ej att ladda längre.

Så maila och fråga, så kanske du också får en stilig karl hemskickad.

Men han kanske inte vill ha en stilig karl.. Han kanske vill ha en tjej istället..:/

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Tack för svaren!

Service hade jag inte tydligen rätt till enligt sidan. Synd att serienr inte fanns med på Ordern när jag beställde den. Någonstans måste Kvittot finnas tycker man. Ska rota igenom det man har=)

Permalänk

banch - Jag mailade dig kvittot igår kväll. Har du inte fått det så PMar du mig en fungerande mailadress så testar vi igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com

Ville bara beklaga att det gick som det gick.
Synd mycket synd.

Permalänk

Tack Bogey.