Årets datorbutik 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Mmm din ovilja att ducka besvara direkta svar på dina comments typ ovanför och tidigare, gjorde precis att du steg 2 grader på gorilla skalan, du är ju TS till denna tråd

Nej då, alla kan vara billiga, men inte på allt.

Hämtade ut en Asus EEE PC900 för 1795:- från komplett igår.
Inet tar 2490:- och Dustin 2590:-.

Karusellen snurrar som sagt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO

Karusellen snurrar som sagt.

Mmm and who´s making the caruesell spinning ? thats the point.
Så enkelt livet är, när man fattat det.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Året är inte slut än

Det står mellan Inet och Dustin Home för min del.
Inet har snäppet bättre priser, Dustin Home har gratis frakt och galet bra studentrabatt på vissa saker.
Båda har varit blixtsnabba på att leverera de gånger jag handlat.

Inte haft några garantiärenden eller liknande så det kan jag inte säga något om.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Skulle vilja tacka Inet för den fina julklappen, fick den på 24h helt gratis!

Stort tack!!

Visa signatur

Här är internet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nisse161
Skulle vilja tacka Inet för den fina julklappen, fick den på 24h helt gratis!

Stort tack!!

+1

Permalänk
Medlem

+1

Fast jag fick min under 14 timmar vilket måste ses som någon form av rekord.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk

Hade precis ett garantiservice hos Inet, en hårddisk som lät illa efter bara ett par månader. Tog ett par veckor, men fick en ny.

Inet och DustinHome är klart de två butikerna jag handlar mest ifrån och helst.

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Varför är inte kameraexperten med som alternativ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bulan880
Varför är inte kameraexperten med som alternativ?

Haha, vilket garv jag fick mig

Permalänk

Dustinhome, klart snabbast och bäst service/kundsupport. Sen har dom riktigt trevliga priser för det mesta

Visa signatur

i5 750 @ 4.4GHZ || ASUS P7P55D || Gainward GTX 670 Phantom || 6 GB MUSHKIN DDR3 1600MHZ || A-C XTREME FREEZER REV.2 || FRACTAL DESIGN R3 || SCHYTHE 650W || 1TB SAMSUNG F1

Permalänk

jasså inet.se har bättrat på sitt kundbemötande nu säger?
funderar faktiskt på att beställa en core i7 därifrån.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
jasså inet.se har bättrat på sitt kundbemötande nu säger?
funderar faktiskt på att beställa en core i7 därifrån.

Jag vet inte hur Inet har varit tidigare, men nu är de helt exemplariska enligt mina erfarenheter. De har bra priser, snabba leveranser och riktigt bra support. När jag ringde till deras telefonsupport var det ingen kö alls, och via e-post är de riktigt snabba. En gång fick jag till och med svar efter fem minuter mitt på en söndagseftermiddag!

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk

Instämmer med föregående talare.
Det enda som var lite segt med min beställning var att lagersaldot inte var korrekt/uppdaterat. Men billiga och svara både på mail o tele.

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

Om omröstningen skulle vara öppen ännu skulle jag rösta på alina systems!
Bra priser och väldigt bra service!

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk

Dustinhome lirar, enligt mig, i en helt annan division än konkurrerande företag. Blixtsnabba leveranser, bra priser och bra support. Det enda jag saknar är att kunna direktbetala med skandiabanken

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1