Uncharted 2: Among Thieves [PS3]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cartoonhero
Kommit till kap 12, svårt att sluta spela Dock lite besviken på vapnen, mer eller minde samma som i 1:an tom

mp40 kommer ju tillbaka, under jord i ett tibetanskt tempel, hur kom den dit?

Dold text

Underbart hur som helst.

spela vidare så får du se

Dold text
Visa signatur

Intel Core 2 Q9450 2.66GHz @ 3.2GHz | Gigabyte GA-X48T-DQ6 | Corsair TWIN3X4096-1600C7DHX G 2x2048MB DDR3 7-7-7-20 | Sapphire Radeon HD4870 | Noctua NH-U12P Quadra-heatpipe | Zalman ZM850 HP Silent 850W | 2x Raptor WD1500 150GB RAID 0 | Intel M80G2 SSD | Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Jag har spelat 6h och kommit 72% på normal så tvivlar på att jag ens kommer komma över 10h, om det inte blir myycket svårare i slutet och tar längre tid pga det.

Det kändes som den sista biten av spelet var lite "längre" även om det var samma %. Du får återkomma när du är helt klar och säga hur lång tid det tog. Man kan se exakt tid man har lagt ner på spelet i bonuses->statistics eller vad nu menyn heter (fast det vet du nog redan).

Jag antar att du inte alls letar efter treasures heller?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Mycket bra inlägg, tack för infon

Körde igenom 1:an på easy och funderar nog på att köra 2:an på normal iallfall så jag inte är så jättebra på den här typen av skjutande och inte bara vill dö massor av gånger.

Det går inte ändra svårighetsgrad mitt i väl? eller det kanske går att starta om kapitlet på en annan svårighetsgrad?

Om du inte bryr dig om trophies så skall det nog gå bra att ändra svårighet mitt i. Troligtvis får du spela om senaste kapitlet med den nya svårighetsgraden. Fast jag kan inte lova 100%, har redan klarat av spelet. Men om jag minns rätt från ettan så kunde man välja chapter select, och sedan svårighet man ville spela på.

Visa signatur

Intel Core 2 Q9450 2.66GHz @ 3.2GHz | Gigabyte GA-X48T-DQ6 | Corsair TWIN3X4096-1600C7DHX G 2x2048MB DDR3 7-7-7-20 | Sapphire Radeon HD4870 | Noctua NH-U12P Quadra-heatpipe | Zalman ZM850 HP Silent 850W | 2x Raptor WD1500 150GB RAID 0 | Intel M80G2 SSD | Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

satans elgiganten, sitter man här utan spel trots att man förbokat. Ska alltid ta genom Webhallen från och med nu. Hoppas jag får skiten imorgon så jag kan lira sönder mig.

Permalänk
Medlem

Ja, det går att ändra svårighetsgraden....

edit: spelet är svårt nu på hard
ligger på kapitel 22(tror jag) spelat cirka 7 timmar...

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Electrix
Bjuder på min "Currency multiplier" som kom med förbokningserbjudande ifall nån vill ha (då jag finner det helt onödigt).

5JGG-HCB3-GHJK
2FRH-57BC-KBAK

om de ska matas in i Playstation store, så funkar de inte, men jag kanske är på fel ställe och juckar.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Heh jag är extremt dålig på deathmatch ibland så det är pinsamt...
2-3 kills per match ibland och jag där x-antal gånger mer. >_<

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Testpilot

Fan vad jag vill ha spelet nu, det skickades från VG+ inatt men jag lär ju inte hinna få det den här veckan

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elaie
Det kändes som den sista biten av spelet var lite "längre" även om det var samma %. Du får återkomma när du är helt klar och säga hur lång tid det tog. Man kan se exakt tid man har lagt ner på spelet i bonuses->statistics eller vad nu menyn heter (fast det vet du nog redan).

Jag antar att du inte alls letar efter treasures heller?

10:30 tog det totalt. Nee letade inte överdrivet mycket efter skatter första genomspelningen, 25st.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller är spelet enklare?
Har kommit ca 80% på hard, spelat i 7 timmar?
Ettan tyckte jag var riktigt svårt på hard och har bara kommit halvvägs på crushing... den där Platinum ligger precis utom räckhåll, men tvåan verkar lite enklare

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Har precis klarat spelet på hard, det tog 9 timmar 51 minuter med 13 treasures hittat

*edit*

Spelet borde inte vara så svår på crushing.....bara att köpa one-shot kill uppgraderingen

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Mmm.. frågan är om det går att aktivera det på crushing, då man inte kunde använda några v de funktionerna i ettan, antagligen så heter det crushing pga det är förkrossande svårt

Ska ge mig på crushing först sedan Very Easy och leta skatter

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Bästa spelet jag någonsin spelat! Helt sanslöst så bra det är

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Mmm.. frågan är om det går att aktivera det på crushing, då man inte kunde använda några v de funktionerna i ettan, antagligen så heter det crushing pga det är förkrossande svårt

Ska ge mig på crushing först sedan Very Easy och leta skatter

Dessutom måste man väl först klara en svårighetsgrad för att kunna köpa vissa uppgraderingar till den, inkl. one-shot kill?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Dessutom måste man väl först klara en svårighetsgrad för att kunna köpa vissa uppgraderingar till den, inkl. one-shot kill?

Ja, det måste man....läste precis det:P

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
10:30 tog det totalt. Nee letade inte överdrivet mycket efter skatter första genomspelningen, 25st.

Då tog det lite mer tid än du trodde Enligt din första rapport, om hela spelet gick i samma takt så borde du klara den på 8 timmar och 15 minuter. Så det var lite segare i slutet... 2 timmar och 15 minuter segare

Spelet var lätt även på hard, så jag antar att det blir kring 11-12 timmar medel för att klara spelet för folk.

De flesta rushar nog inte genom spelet heller, utom ser sig runt lite.

För det är det ju helt klart värt, halva spelet är vykortsmaterial enligt mig. Speciellt alla fina bergsutsikter. Taket med poolen var grymt snygg... synd bara att himlen var målad och inte rörde på sig (vad jag kunde se). Hade varit svårt att göra en så snygg bakgrund annars om allt flöt på...

Dold text
Visa signatur

Intel Core 2 Q9450 2.66GHz @ 3.2GHz | Gigabyte GA-X48T-DQ6 | Corsair TWIN3X4096-1600C7DHX G 2x2048MB DDR3 7-7-7-20 | Sapphire Radeon HD4870 | Noctua NH-U12P Quadra-heatpipe | Zalman ZM850 HP Silent 850W | 2x Raptor WD1500 150GB RAID 0 | Intel M80G2 SSD | Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Det finns en utgåva utav Uncharted 2 som heter: Uncharted 2 : Among Thieves Fortune Hunter Edition. Skulle hemskt gärna vilja ha den men den är lite dyr som sagt...
Kul text om den på en sida jag hittade.

Citat:

Wait, wait, wait! Tell us you haven't already purchased Uncharted 2 on this, the day of its release! Oh, you haven't! Great. Why purchase the boring ol' standard edition of the game when you could just as easily purchase the ultra limited Fortune Hunter Edition on eBay. Sure, it's $2,990 more expensive than the regular edition, but it comes with a dagger which will unlock ancient, wondrous portals to treasures untouched by human hands for a millennium. So, you know, the cost should be fairly easy to recoup.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det finns en utgåva utav Uncharted 2 som heter: Uncharted 2 : Among Thieves Fortune Hunter Edition. Skulle hemskt gärna vilja ha den men den är lite dyr som sagt...
Kul text om den på en sida jag hittade.

Jag beställde limited edition för några veckor sen, fick en vanlig kopia förra fredagen, men jag kommer sälja den till en kompis. Min limited edition kom dock med posten idag ... och självklart var den skadad! En buckla på baksidan av stålboxen...

Vad skall man göra... plattade till den men man ser fortfarande bucklan... skall ringa PC City och se om dem kan göra något åt saken, om dem ens har fler kopior av limited edition...

Och den boxen som dem försöker sälja på e-bay (om den är äkta... varför fota sånt som 100-tals besökare fick och använda en bild från internet på själva spelboxen?) Den är verkligen sällsynt, endast 10-100 såna boxar borde existera. Och dem såldes aldrig, utom lottades ut i olika tävlingar i USA.

Visa signatur

Intel Core 2 Q9450 2.66GHz @ 3.2GHz | Gigabyte GA-X48T-DQ6 | Corsair TWIN3X4096-1600C7DHX G 2x2048MB DDR3 7-7-7-20 | Sapphire Radeon HD4870 | Noctua NH-U12P Quadra-heatpipe | Zalman ZM850 HP Silent 850W | 2x Raptor WD1500 150GB RAID 0 | Intel M80G2 SSD | Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

fyfan...treasures är riktigt svår att hitta...mycket bättre gömd än 1an

hittade på youtube walkthrough av hela spelet, han visar också var man hittar alla Treasures
http://www.youtube.com/user/Joanastic#p/c/3F6E6AFC8BF244E1

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk

Någon som kan tala hur MP är i spelet ? verkar riktigt spännande.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackwizard
Någon som kan tala hur MP är i spelet ? verkar riktigt spännande.

Saxar lite text från Kotaku; Hands-On With Uncharted 2 Multiplayer, 3-Player Coop

Citat:

Deathmatch
Uncharted 2: Among Thieves' take on deathmatch, which is capped at five players per side, doesn't appear to break new ground in team-based multiplayer. It's rather standard stuff, with weapons scattered about each arena, maps customized from single-player levels to fit a multiplayer play style, and a goal to shoot them before they shoot you. You'll play as one of five Heroes, including Drake, Chloe, and Sully, or one of the black-suited mercenaries, the Villains.

But the deathmatch rule set, when applied to Uncharted's mechanics, works beautifully. Gunplay worked well enough in the original Uncharted: Drake's Fortune, and it works better than that here.

Players need to take advantage of cover, hiding behind brick walls, firing blindly when it's needed. You'll have a tactical advantage hiding out of sight—recovering health while you're doing so—or traversing the environment to get to higher ground. Platforming works to your advantage. But that top-down perspective on the deathmatch arena has a risk tied to it—you've got to climb, exposing yourself to enemy fire.

The arsenal is pretty standard stuff too. There are assault rifles, pistols, sniper rifles and a very deadly, easy to dominate with chain gun. Rocket launchers and grenades will add some explosive fun to the mix, as will the game's melee kills. If you're a little too close for comfort, two butts from your AK will do the trick. But if you manage to grab your opponent from behind, one quick, neck-snapping melee attack will do the job faster.

Deathmatch (and other multiplayer modes) add a bit more depth with a skills system that will quickly remind one of Call of Duty 4's "perks." In Uncharted 2, unlockable abilities will let players have better accuracy with rifles while running, for example, or perform better while blind firing. Two skill slots are available, but no single bonus attribute that we saw looked to hint at unbalance.

There's also a currency system that Naughty Dog wasn't quite yet ready to speak on, but we do know that it permeates both single and multiplayer mode, and smells a heck of a lot like an experience/skill-buying system.

Yes, Uncharted 2's deathmatch appears to be very meat and potatoes, based on the two arenas we played through in multiple games, but meat and potatoes are popular for a reason.

Plunder
Uncharted 2's Plunder mode is a nicely-named Capture The Flag mode, one that takes its treasure hunting theme into consideration. Plunder carries over much of what makes the game's deathmatch mode enjoyable, adding extra teamwork into the mix.

The goal is straightforward: find the hidden treasure, typically a large gold idol, then carry it back to base. Yep, that's Capture The Flag, alright.

The rub in Plunder is that while one's holding the treasure, your character will walk slower—gold is heavy, by the way—and be unable to shoot anything other than a pistol. But if things get hairy, you can throw the treasure. In fact, you can pass it to another player, speeding up the process. In fact, Naughty Dog reps say, in some playtests they've set up "fire bucket brigade" lines, grabbing the gold, then heaving it from team member to team member, avoiding that whole walking thing.

Plunder, as we played it, was a best of three affair. I'd expect other game options will be open to you when the game ships.

Co-op
Uncharted 2 does coop one-better, belying its "2" with three-person cooperative online play. Coop doesn't necessarily follow the single-player storyline, offering an alternative way to play the game, something that feels even more action intensive than what solo play has to offer.

Enemies will come at your three person team—which consisted of Drake, Chloe and Sully in the level we played—from all sides. Progression may be forward (and upward), but heavily armed mercs will spawn from any available opening, flanking you, shooting you from behind. They just don't stop coming.

That makes some of your goals extremely challenging. You'll need to cooperatively traverse and alter the environment, giving other players a boost to street signs they can't reach without your help, lending a hand when all three need to lift a heavy bureau.

Teammates will be able to revive their downed partners as well as rescue them from the clutches of bad guys, so the three-way buddy system looks to be fully explored.

While cooperative platforming and terrain traversal may not sound like the online thrill you've been looking for, the intensity of the gunplay should more than make up for it. That's particularly true when mid-level bosses show up, guys decked out in full body armor, armed with those massive chain guns we mentioned earlier. While Uncharted 2 looks like it won't be slouching in the "shoot guys in the face (and often)" department, the run and gun action in coop play looks like it will be a serious challenge, one that will require everyone on your team is sporting a Bluetooth headset. I say that because during those co-op missions, I died. A lot.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Saxar lite text från Kotaku;

Oooh, kan inte bli mer sugen. Måste iväg idag och köpa spelet

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Jag är helt fast på ett ställe i spelet .....

Är på ett pussel där man ska vrida speglar .. vred den första så den lyser på ett ansikte sätter inn nyckeln och en sak faller ner som man kan klättra upp på

Jag klättrar på en figurs ansikte ... hänger i ögonbryntet tror jag så öpnnas figuren upp och ljus kommer från den ..

en extra bit faller ned ... jag klättrar över där ner på en platå ... och sen???

hittar bara en återvädsgränd med en skatt .. vet inte vad jag ska klättra vidare

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikeke
Jag är helt fast på ett ställe i spelet .....

Är på ett pussel där man ska vrida speglar .. vred den första så den lyser på ett ansikte sätter inn nyckeln och en sak faller ner som man kan klättra upp på

Jag klättrar på en figurs ansikte ... hänger i ögonbryntet tror jag så öpnnas figuren upp och ljus kommer från den ..

en extra bit faller ned ... jag klättrar över där ner på en platå ... och sen???

hittar bara en återvädsgränd med en skatt .. vet inte vad jag ska klättra vidare

Du ska ta dig dit där det nya ljuset lyser och vrida den spegeln om jag inte minns fel.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det finns en utgåva utav Uncharted 2 som heter: Uncharted 2 : Among Thieves Fortune Hunter Edition. Skulle hemskt gärna vilja ha den men den är lite dyr som sagt...
Kul text om den på en sida jag hittade.

Och så får man inte ens plåtversionen av fodralet, utan standard i plast?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Uncharted 2 MP ikväll? adda mig på PSN: SniipY

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Någon som fått sin kod från Webhallen att funka? Båda mina vill ej funka alls, hoppas de får ordning på detta snart.

Går väldigt bra att lägga till mig på PSN om någon vill ha lite folk som spelar Uncharted 2 multiplayer. Heter Xeinot där iaf. Spelar allt från rankat till Co-op, och är ingen skrikig 14-åring för den delen heller.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Någon som fått sin kod från Webhallen att funka? Båda mina vill ej funka alls, hoppas de får ordning på detta snart.

Går väldigt bra att lägga till mig på PSN om någon vill ha lite folk som spelar Uncharted 2 multiplayer. Heter Xeinot där iaf. Spelar allt från rankat till Co-op, och är ingen skrikig 14-åring för den delen heller.

Slänger iväg en vänfrågan till dig, vore fett att få köra lite Co-op med nån

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Du ska ta dig dit där det nya ljuset lyser och vrida den spegeln om jag inte minns fel.

Spoilerzzzz

När du vinklat in första, kört in kniven så går första "armen/peleren" ner. Klättra upp för den, och hoppa över till balkongen på den sidan. Där har du en spegel, som sen Chloe hjälper dig att rikta ljus emot Lycka till!

Dold text
Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ett jätte kul och bra spel är det, bland det bästa som jag lirat på PS3 så här långt.

Men Vad tycker ni om grafiken? tycker faktiskt att det slår det mesta som finns överhuvudtaget vare sig det gäller PC eller konsol.

Permalänk
Medlem

Jag fundera på det idag när jag spelade, ansiktena är så grymt bra gjorda, texturerna är i top

Det glänser över UnrealEngie 3.0 och ligger något steg bakom(några) CryEngie 2

Ibland stannar jag upp och bara tittar på omgivningarna för det e så snyggt

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser