1 000 medlemmar korar årets bästa datorbutik

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superapan
Jag är toknöjd med Dustin. Inte bara fina rabatter och fraktfritt som student, men också otroligt hjälpsamma när det har varit problem. Gång på gång har dom visat mig varför jag ska fortsätta att handla där, t.ex senast när det endast tog 3 dagar från det att jag skickat in ett defekt moderkort tills det nya var på väg - och då av ett helt annat märke och krets eftersom jag hade bett om få det i ersättning istället för det ursprungliga. Det är service.

jag kommer att komma med en redogörelse om hur det kan vara att handla på dustin. det kommer att redogöras i en egen tråd framöver vad det är för skojare vi har att göra med. ett litet smakprov kan jag dock ge.

handlade en skärm av dem. som visade sig vara trasig. och det var snart 5 månader sedan. och några pengar har dem inte betalat tillbaka. men skärmen har dem hämtat för 4 månader sedan. handlat på visa kortet. men nu säger jag inte mer. kommer en lång utförlig tråd sen som jätte reklam för dem.

Visa signatur

Fractal Design R5 - Asus Maximus ix Code - Intel 7700K - Cryorig H7 - Samsung 960 Pro - Corsair RM750 V2- Asus ROG Strix 2060 - AOC Q3277PQU - NAD D3020 - Shure Aonic 50 - Dali Evidence 470 - Monitor Audio Bronze BR5 - Denon Rcd-M40 - XTZ 8.17 - Mionix Zibal 60 - Mionix Naos 3200 - Tangent Amptser BT 2 - Wharfedale Diamond 210 - Sen några fler datorer - Hörlurar - Och vettefan vad man har dragit på sig under åren. Dessa är iaf. dem primära jag använder mest.

Permalänk
Medlem

Jätte nöjd med Inet och Dustin.
Inet har bra service och priser och bra levtider ofta inom 24timmar, det vinner man mycket på
Dustin levererar snabbt.
Misco har jag inte lärt känna riktigt än nu, bara köpt ifrån dom 1 gång.

Tror dock att misco kommer bli farliga till nästa år då dom verkar satsa på fler erbjudanden osv.